Nailart: Let's Go Color Blocking



Ik heb vandaag weer een leuke nailart om te laten zien. Ik vond de kleuren bij Simple Dotting zo leuk bij elkaar dat ik meteen een andere nailart  ben gaan uitproberen. Jullie kennen het fenomeen Color Blocking misschien wel. Je neemt een paar kleuren en combineert deze met behulp van vlakken. Deze nailart staat in het teken van deze kleurrijke vlakken. Vandaag ga ik laten zien hoe ik deze nailart heb gemaakt. 

Wat je nodig hebt zijn twee kleuren nagellak en wat plakband. Ik heb wederom gekozen voor de lakjes van de LE Welcome to Las Vegas collectie. Een mooie goude lak, Star of the Show, en een mooie blauwe lak, Alluring Night.



Lak je nagels met een basecoat, je wilt namelijk niet dat ze gaan verkleuren!! Daarna lak is als eerste mijn nagels in één van de twee kleuren. Ik ben begonnen met de blauwe lak. Laat de lak goed drogen. Wanneer de lak droog is neem je een stukje plakband. Je gaat nu de helft van je nagel afplakken. Zo hoef je geen vaste hand te hebben bij het lakken van de helft van je nagel. Om ervoor te zorgen dat de plakband je nagellak niet beschadigd plak deze eerst even op de palm van je hand. Hierdoor plakt de plakband minder goed. Als je dit gedaan hebt plak je de helft van je nagel af. 



Wanneer je nagels zijn afgeplakt ga je de andere kleur nagellak aanbrengen. Je mag gewoon over de plakband heen lakken. De plakband zorgt er nu voor dat je een mooie strakke lijn in het midden krijgt.


Blijf laagjes nagellak aanbrengen tot de lak dekkend is. Of totdat je de lak dekkend genoeg vind. Je kunt namelijk ook glitters aan de ene helft van de nagel aanbrengen. En deze hoeven dan niet helemaal dekkend te zijn. (leuke tip misschien!)

Wanneer je vindt dat de nagellak dekkend genoeg is verwijder je voorzichtig de plakband. Het enige wat je nu nog hoeft te doen is een topcoat aan te brengen. En je nailart is klaar! Simpel toch?!



Q: Wat vind je van Color Bocking? Kan het nog, of is het alweer passé?


0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews