Nailart: Simple Dotting



 Zoals jullie afgelopen woensdag in mijn shoplog hebben kunnen zien, heb ik twee mooie lakjes van de LE Welcome to Las Vegas collectie in mijn bezit. Ik vind de twee kleuren prachtig bij elkaar. Ze lijken voor elkaar gemaakt. Daarom ga ik jullie vandaag een simpele, maar leuke nailart laten zien met deze twee mooie kleuren.

Deze nailart kan met alle kleuren gedaan worden die je maar wilt. Zoek gewoon een combinatie van twee kleuren die jij mooi bij elkaar vindt staan. Wat je verder nog nodig hebt zijn een paar watjes, wat nagellakremover, een dottingtool (een satéprikker of naald lukt ook) en als laatste heb ik de achterkant van een cd gebruikt (welke niet op de foto staat).


Je begint met het lakken van je nagels in een mooie basiskleur. Breng natuurlijk eerst even een laagje basecoat aan! Ik heb gekozen voor de donkerste kleur, in mijn geval de blauwe, genaamd Alluring Night. 



Als je nagels helemaal droog zijn kun je beginnen met het nailart gedeelte. Breng een druppeltje van de andere lak aan op de achterkant van de cd, of op een velletje papier. Ik gebruik hier Star of the Show van Catrice. Dip met je dottingtool in de lak en begin met het zetten van puntjes op je nagels. Ik heb ervoor gekozen om de puntjes maar aan één kant van mijn nagels te doen. Je kunt ze ook overal zetten. Of alleen aan de bovenkant van je nagels. Kijk gewoon wat jij mooi vindt staan
.
Als je bolletjes te groot worden, of de lak komt niet meer goed van je dottingtool af, maar deze dan tussendoor even schoon. Je zult meteen merken dat het dan weer een stuk beter zal werken.

Als je al je nagels hebt gedaan hoef je alleen nog een topcoat aan te brengen. Je hebt nu een leuke speelse, maar toch chique manicure, die in een mum van tijd klaar is.





Q: Wat vind je van deze nailart? 

Als je hem ook maakt, stuur me dan een foto (kan ook in de comments geplaatst worden), dat vind ik super leuk om te zien! En misschien maak ik wel een artikel met jullie foto's! :)

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews