Shoplog Kruidvat 19-01-2012



Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve beterschaps-berichten!! Gisteren ging het al een stuk beter, en vandaag ben ik weer helemaal de oude. Zoals belooft komt er deze week een extra artikel online. Ik denk dat deze vrijdag of zaterdag geplaatst wordt. Maar omdat ik gisteren ook al geen artikel had, heb ik voor vandaag ook een "extra" post ingepland.

Voor het artikel van vandaag leek het me leuk om even te laten zien wat ik afgelopen donderdag heb gekocht bij Kruidvat. Ik ging er naartoe, omdat mijn L'Oreal HotStraigt bijna op was. Maar als ik dan toch in de Kruidvat ben, kan ik het niet laten om even een rondje te maken langs de rekken. Ik snuffelde in de kortingsbakken bij de make-up en ik zag daar een aantal leuke spulletjes liggen. Lees snel verder om te zien met welke producten ik de winkel verliet. 



Allereerst het stylingsproduct. Toevallig was het product dat ik altijd gebruik in de reclame. Het derde product van de L'Oréal Studio Silk & Gloss collectie was gratis. Aangezien ik van nature krullen heb, nogal ontplofte krullen (pluizig etc.), besloot ik om naast het product om mijn haren te stijlen ook "Spray Krullen" eens mee te nemen. Het belooft definitie en anti-pluis. Nou, daar ben ik wel benieuwd naar! Ik heb het product nog niet geprobeerd. Maar ik houd jullie op de hoogte. Hotstraight kost normaal €5,49 en Spray Krullen is normaal gesproken €4,49.


In de kortingsbakken met make-up vond ik twee lakjes van Catrice. Ze zijn uit de LE Welcome To Las Vegas collectie. Een mooie donkerblauwe met blauwe glitters, Alluring Night. En een goud/gele kleur met shimmers, Star of the Show. Deze laatste lak is wel een beetje sheer. Je kunt daarom het beste drie laagjes aanbrengen om hem mooi dekkend te krijgen. Beide lakjes kostten nu slechts één euro per stuk. Hieronder zie je twee snelle swatches van je lakjes. Ik vind vooral de blauwe erg mooi!

Alluring Night

Star of the Show

Als laatste kocht ik de transparent fixing powder uit dezelfde LE collectie van Catrice. Deze poeder kostte 2,50 euro. 




Wat een prachtige print hè! Jammer genoeg heb ik overal gelezen dat dit slechts een overspray is.


Q: Heb jij de laatste tijd nog leuke dingetjes gekocht?


Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews