These lyrics are meant to be



Heb je ook wel eens dat je een nummer hoort, en dat je een stukje in de tekst gewoon prachtig vindt. Mooi omdat het je herkenning, vertrouwen, of houvast geeft. Dat het je aan het lachen maakt, of aan het huilen. Het maakt niet uit wat voor gevoel het bij je oproept, maar het spreekt je gewoon aan. Het doet iets met je.

Vandaag ga ik een paar van zulke teksten met jullie delen. Teksten die ik om welke reden dan ook mooi vind.



"Voor zolang als ik leef, geloof ik in mijn eigen weg. Er is iemand die mij vasthoudt, die precies weet wat ik zeg. En lijkt de weg soms eindeloos en is het einde niet in zicht, wordt dan niet te hopeloos, maar loop dan altijd naar het licht."


Los Angeles: The Voices - Loop Naar Het Licht





"Geef al m'n kansen niet op, ze zijn besteld voor het leven dat ik lijd. Geef al m'n kansen niet op, ze zijn er speciaal voor mij om me te helpen in de strijd. Dus zet me schouders nu recht en kijk vooruit, kies voor mezelf. Zet al m'n zorgen opzij, ik laat nu zien hoe ik me voel vandaag. Zet al m'n zorgen opzij, ze maken me bang en voel me onzeker tegelijk. Dus zet me schouders nu recht en kies voor mezelf, want ik ben het waard.

Kijkend naar mezelf, ben ik dan echt wie ik wil zijn, ben ik dan zeker van het leven dat ik lijd."


Thomas Berge - Kijken Naar Jezelf



"Love me for me, and not for someone that I would never be. Cuz what you get is what you see, and I can't be anymore than what I am."


Ashley Tisdale - Love Me For Me


"When I'm feeling weak, and my pain walks down a one way street, I look above and I know I'll always be blessed with love."


Robbie Williams - Angels



"They say that good things take time, but really great things happen in a blink of an eye."


Miley Cyrus - One In A Million


Q: Weet jij nog inspirerende teksten in nummers?

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews