Gewonnen: Catrice make-up



Een tijdje terug organiseerde Bianca van BeautyFashiion een super leuke winactie. Er waren een aantal mooie producten van Catrice te winnen. Vorige week kreeg ik te horen dat ik de gelukkige winnares ben geworden. En een paar dagen later kreeg ik een pakketje in de post met daarin de prachtige spulletjes. Vandaag laat ik jullie even snel zien wat er allemaal in het pakketje zat. 

Alle spulletjes waren netjes verpakt in bubbeltjesfolie.


Er zat een enveloppe in het pakje, met daarin een super lieve brief!


De prijs bestond uit een hele mooie blush, 010 Riviera Rose. Echt super mooi!


Verder zat er een heel erg mooie oogschaduw pallete bij, 040 NEver Let Me Go! Dit is echt precies mijn smaak! Lekker natuurlijk, maar toch met mooie shimmers! I love it!! 


Als laatste zat er een lipstick in het pakketje. Een Ultimate Shine in de kleur 050 Simply Rosewood. Deze kleur is ook prachtig! Hij past heel goed bij mijn huid. Echt super!


Bianca ik wil je nogmaals bedanken voor deze super leuke prijs! Ik ga de producten met heel veel plezier gebruiken! :)

Neem even een kijkje op Beautyfashiion, voor heel veel leuke artikelen!!

Q: Wat vinden jullie van de producten? Heb je zelf ook iets van deze spulletjes?

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews