Phonographic: Januari



De afgelopen keren stond de Phonographic altijd in het teken van één enkel onderwerp. Het leek me wel leuk om het dit jaar anders aan te pakken. Iedere 1e van een nieuwe maand blik ik terug op de voorgaande maand. Phonograpic zal dus voortaan een verslagje zijn van de afgelopen maand. Vandaag is het 1 februari, dus de foto's van januari staan klaar om bekeken te worden.

De spulletjes voor het maken van geurkaarsen zijn binnengekomen.

In de trein, na een moeilijk tentamen. Moe...

Waterval-vlecht geprobeerd. Het is lastiger dan ik dacht.

Kaarsjes!!

Nieuw recept uitgeprobeerd. Zelfgemaakte gehaktballetjes in tomaten-groente saus. Lekker!

Errug lekker!! Macaroni, met kaas, peterselie en knoflook. Super simpel, erg lekker!

Na mijn laatste tentamen had ik dit wel verdiend. Yummie :)

Kaarsjes, en een filmpje erbij. Heerlijk!

Even terug naar de kindertijd. Bassie & Adriaan meekijken met m'n jongste broertje. Leuk!!

SNEEUW!!! <3

Heerlijk weer. Eindelijk sneeuw, kou en een zonnetje! Echt genieten :)


Dat was het voor de afgelopen maand. Ik bedacht me een paar dagen geleden pas dat dit wel leuk zou zijn om te doen. Ik zal de komende maand proberen om meer interessante foto's te maken :) Hopelijk vonden jullie het toch leuk :)


Q: Vind je deze vorm van Phonographic ook leuk?

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews