Besteld op Ebay


Omdat ik al mijn tentamens van het afgelopen semester heb gehaald vond ik dat ik wel een cadeautje had verdiend. Ik ben eens gaan rondsnuffelen op Ebay en ik kwam een aantal leuke dingen tegen. Kijk snel verder om te zien welke dingen ik zoal besteld heb. 




Faux Leather Handbag. Ik ging opzoek naar een leuke, goede, maar toch niet al te dure tas. Ik kwam deze tas tegen voor een klein prijsje. Ze hebben hem in meerdere kleuren, dus als ie goed bevalt bestel ik hem misschien ook wel in het bruin. 

Woven Wrap Bracelet. Daarnaast zag ik een aantal leuke gevlochten, lederen armbanden. Allemaal spotgoedkoop. Ze hebben de armband in meerdere kleuren, ik koos voor de kleur zwart. 

Bottle Opener Key. Voor deze prijs kon ik het niet laten om de sleutel te bestellen. Ik ben dol op dit soort model sleutels. Een beetje een oudere look. Ik heb een aantal kettingen met zo'n soort model sleutel eraan. Natuurlijk kun je met die sleutels geen flesje openen. Maar het leek me leuk om gewoon aan mijn sleutelbos ook een ouderwets model sleutel te hebben hangen. En waarom dan niet meteen eentje die als flessenopener dient.. 

Wrap Leather Bracelet. Nog een leuke lederen armband. Deze heb ik in het wit en in het bruin besteld. Ik vind vooral de gesp erg leuk. Lekker simpel, stoer en toch elegant. 

Leather Bracelet. En jahoor, nog een lederen armband... Deze bestelde ik in de kleur Coffee, bruin dus.

White Square Earring. Als laatste kwam ik deze leuke oorbellen tegen. Mooie witte, vierkante oorbellen. Simpel, maar toch chique. Erg mooi, vind ikzelf. 

Alle prijzen zijn weer lekker laag. In totaal ben ik zo'n 21,41 dollar kwijt. In euro's omgerekend kost dit alles 16 euro en 42 cent. Geen geld toch! Waarvan de tas alleen al 14,99 dollar is, €11,49 is dat dan. De rest kost dus bijna niets. 

Het is nu alleen nog even wachten tot ik alles binnen heb... 

Q: Wat vinden jullie van mijn Ebay-aankoopjes? Heb je zelf nog leuke dingen bestelf via Ebay de laatste tijd?


0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews