HIMYM



Tv-series, wie kijkt ze niet?  Iedereen heeft er denk ik wel één (of meerdere) die ze leuk vinden, of zelfs verslaafd aan zijn. Ikzelf ben verslaafd aan een aantal superleuke series. Het liefste kijk ik ook meteen een aantal afleveringen achter elkaar. Als je een nieuwe serie gaat volgen en het loopt al een aantal seizoenen, dan kun je lekker vooruit. Helaas ben ik bij degene die ik volg redelijk op schema. Een zondagje lekker niets doen en mijn favoriete series inhalen zit er dus niet in. Misschien dat ik maar eens op zoek moet naar een nieuwe serie waarmee ik weer even vooruit kan met kijken, tips zijn altijd welkom! Maargoed, daar gaat het vandaag niet over, want vandaag laat ik jullie zien wat mijn favoriete serie is...

De serie waar ik geen genoeg van kan krijgen. Waarvan ik zo met een van de karakters van leven zou willen ruilen. De serie waaraan ik verslaafd ben is How I Met Your Mother. <3

Ik ken deze serie pas sinds oktober van vorig jaar en ik heb in minder dan drie maanden tijd alle afleveringen van de tot dan toe 6-en-een-half-seizoen tellende serie gekeken. Wat is dit een leuke serie zeg, waarom kende ik die nog niet eerder?!! De hoofdpersonen, Barney, zijn fantastisch! De verhalen zijn leuk, en de grappen vaak hilarisch.


De serie draait om Ted. Hij vertelt in het jaar 2030 aan zijn kinderen hoe hij hun moeder heeft ontmoet. Vandaar ook de titel van de serie: "How I Met Your Mother". Hij doet dit met nogal wat omwegen, want we zijn ondertussen in seizoen 7 en echt veel over de moeder weten we nog steeds niet. In iedere aflevering is te zien wat Ted aan zijn kinderen vertelt. Het verhaal begint in 2005 en door de seizoenen heen ontdek je wat de groep vrienden allemaal meemaakt.

Als je de serie vanaf aflevering 1 bekijkt kun je echt meeleven met de karakters. Je wordt gewoon deel van hun groepje. De groep bestaat uit Ted, Barney <3, Marshall, Lilly en Robin. 

Wat de serie zo leuk maakt is dat er een aantal oneliners herhaaldelijk terug komen. 
It's gonna be legen.... wait for it... DARY
Awesome
Haaaaaave you met Ted?  
Suit up!
Dit zijn daar een slechts paar voorbeelden van. 

Ook leuk is de samenhang tussen alle afleveringen. In veel afleveringen wordt naar andere afleveringen verwezen. Leuke flash-backs, of flash-forwards komen in de serie voor. Alles is goed uitgedacht, en klopt precies.

Mijn favoriete karakter uit de serie is, hoe kan het ook anders, Barney, gespeeld door Patrick Neil Harrison.
I love that guy!! <3

Of we ooit nog te weten zullen komen wie nu eigenlijk dé moeder is... tja, dat zullen we moeten afwachten. En hopelijk duurt het nog een hele tijd voordat we dat te weten komen, zodat de serie nog lekker lang doorloopt :)

Ik wilde een aantal leuke fragmenten toevoegen van de serie. Ik ging dus even rondneuzen op Youtube, maar ik kon gewoon geen filmpje vinden dat de serie in één keer goed in beeld bracht. Ze zijn allemaal zo leuk! En er zijn zoveel leuke fragmenten, stukjes, dingetjes van de serie. Die zijn gewoon niet in een paar filmpjes te omvatten. Ik zeg daarom: kijk eens rond op YouTube en probeer de serie eens uit. Ik beloof je dat je na 3 afleveringen helemaal verkocht bent!

Q: Ken je de serie? Wat vind je ervan? 

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews