Phonographic: Nails

Vanaf vandaag is er een splinternieuw item op DailyLin, namelijk Phonographic. Het zijn foto's die ik met mijn telefoon heb gemaakt. You get it... phone & fotographic ^^...

Sinds ik een iPhone heb maak ik geregeld even snel een foto van iets wat ik graag vastgelegd wil hebben. Meestal als herinnering, of om later even aan iemand anders te showen. Een aantal van de foto's belandt ook nog eens op twitter, maar de meeste worden nooit door andere dan mezelf gespot. Eigenlijk wel jammer, omdat ik er toch wel, al zeg ik het zelf, leuke foto's tussen heb zitten. Ik heb besloten om de leukste, interessantste, apartste, mooiste foto's voortaan met jullie te delen in deze rubriek.

Elke keer zal ik een thema aan de post hangen. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het vandaag helemaal om de nails! Kijk snel verder voor afbeeldingen van mijn manicures. 

Nog eventjes vooraf... wil je een tutorial van een creatie? Laat het me weten in de comments!

Alle foto's staan op chronologische volgorde. De oudste bovenaan en de nieuwe steeds verder naar onderen. Keep in mind dat het om foto's gaat met mijn telefoon, de kwaliteit is daarom af en toe niet al te best.


Photobucket




Photobucket




Photobucket
Koninginnedag!!



Photobucket




Photobucket
Toppers 2011 -  Royal Kings And Queens Party!



Photobucket
NOTD *klik*



Photobucket




Photobucket




Photobucket




Photobucket




Photobucket

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews