Movie Corner; The Bourne Triology

The Bourne trilogy, een geweldige reeks van drie films. The Bourne Identity, The Bourne Supremacy en niet te vergeten The Bourne Ultimatum. Ik ben helemaal fan!! Ik vind deze films ,met Matt Damon in de hoofdrol, helemaal ge-wel-dig!

Een serie van drie films over het leven van Jason Bourne. Bourne wordt opgevist uit zee met twee kogels in zijn rug. Hij heeft geen idee meer wie hij is, of wat hij deed. Al snel komt hij erachter dat men achter hem aanzit en hij slaat op de vlucht. Echter wil hij erachter zien te komen wie hij is en hij besluit dit tot op de bodem uit te zoeken. De drie films laten Bourne zien in zijn zoektocht naar zijn echte identiteit. 

De films zitten vol actie en je wordt als kijker vaak op het verkeerde been gezet, wat ik alleen maar extra leuk vind. 

De films zijn trouwens gebaseerd op boeken. En wist je dat er nog een aantal boeken meer zijn in deze reeks? Ik hoop dat die ook verfilmd gaan worden!!!

Ik ben sinds deze films helemaal weg van Matt Damon. Ik heb jaren geleden zijn acteerwerk voor het eerst gezien in de film Good Will Hunting, waar ik hem al goed vond spelen. Eurotrip heb ik ook al gezien, net als Saving Private Ryan Finding Forrester (ARTIKEL) en Stuck on You . Ook Ocean's eleven en twelve vond ik super! (Dus thirteen ga ik zeker ook nog kijken). Ach, eigenlijk ben ik al weg van Matt sinds Good Will Hunting... Daarom heb ik heb nog een aantal van zijn films die ik zeker niet wil missen, onder andere Green Zone..


Wat vinden jullie van de trilogie? 

Hieronder de trailer van de eerste film, enjoy it!


0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews