Nieuwe start!

Hee liever lezers!
Ik heb besloten de blog toch weer meer actief te maken.
Jullie hebben de afgelopen tijd hier en daar een bericht van mij voorbij zien flitsen.. en ik ben van plan die op een iets regelmatiger niveau voort te zetten. Ik was van plan om iedere week twee berichten te posten. Eentje zal op dinsdag komen en de andere op donderdag. Dan weten jullie wanneer je even langs kan komen om een nieuw bericht te checken...

Het eerste bericht zal morgen verschijnen. En daarna zal ik in het ritme proberen te komen om twee keer per week te posten.. Let's hope for the best!

Tot morgen! ;)

xx

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews