Youtube Favorites: The Station


In deze rubriek ga ik jullie steeds mijn favoriete Youtube-kanalen laten zien. Kanalen waar ik blij van wordt, die gewoon leuk zijn om te kijken. Kanalen van Youtubers die het verdienen gezien en gehoord te worden.

Deze week: The Station.

Een leuk kanaal met veel grappige sketches. Een groep vrienden die van een hobby een beroep heeft gemaakt. De groep heeft samen The Station opgericht en werkt dan ook met heel het hart aan dit bedrijf. Iedere week nieuwe video's met leuke, grappige sketches. Ook heeft ieder lid zijn eigen kanaal, bijvoorbeeld ShayCarl. Iedereen uit het team is super getalenteerd! En ze behoren allen tot mijn favoriete youtubers. Je zult hen daarom ook allemaal wel een keer tegenkomen in mijn Youtube Favorites :)

De video's bestaan uit nagemaakte muziekvideo's (met een spottend tintje; ofwel Spoof), series en nog veel meer! Ook maken ze samen video's voor elkaars kanalen. Zelf vind ik de videospoofs altijd erg leuk! (Let op! Het gaat niet om de zang kwaliteiten...) Neem eens een kijkje!!

Hieronder zijn al drie video's te zien. De eerste gaat over gelukskoekjes, de tweede is een spoof van een Lady Gaga videoclip en de derde gaat over een horror date...






0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews