The Real World; Washington DC


Ik heb weer een nieuwe serie ontdekt! Een tijdje geleden was ik aan het babysitten. Er was helemaal niets op tv, dus ging ik maar een beetje zappen langs alle kanalen. Toen ik bij MTV uitkwam was er een programma bezig wat me wel leuk leek. Ik keek even in de tv-gids en het programma bleek The Real World: Washington DC te heten.

Het programma gaat over een groep jongen die samen in een huis gezet worden. De precieze bedoelingen waarom ze daar zitten zijn me niet helemaal duidelijk. Ik denk dat het een soort vakantie is, maar toch anders... (lekker vaag hè!) Ieder lid gaat zijn eigen weg door dingen te doen die hen aantrekt. Zo willen er twee een band oprichten en een ander wil dat haar fotografie-carrière van de grond komt. Ik denk dat dit de doelen zijn waarmee ze naar Washington zijn gegaan. 

Als je een groep personen in één huis stopt krijg je altijd conflicten, zo ook hier. Er wordt gediscussieerd, geruzied, maar ook gelachen, gehuild en ga zo maar even door. Ik vind het zeker een interessante serie om te volgen, om te zien wat voor een problemen de groep heeft en hoe ze die oplost.

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews