Shoplog


Shoplog's, misschien kennen jullie ze wel. Een blogbericht dat iemand schrijft over zijn of haar nieuwste aankopen. Ik vind ze altijd leuk om te lezen en ik hoop dat jullie dat ook vinden! Aangezien ik een paar dagen geleden samen met mijn moeder nieuwe dingen heb  geshopt, dacht ik dat het wel leuk zou zijn dit met jullie te delen.

Ik heb niet heel veel gekocht. Gewoon wat kleine dingetjes die ik nodig had, of die ik toevallig tegenkwam. Hieronder zie je een foto met  een deel van mijn aankopen.


Laten we beginnen met de slippers. Ik ben niet zo van de duurdere merken, behalve Converse All Stars, dus mijn schoenen etc. komen gewoon van de Schoenenreus, Scapino, of iets dergelijks. Ik vind dat ze vaak ook leuke schoenen hebben. En aangezien ik ieder seizoen toch weer andere schoenen wil hoeft de kwaliteit niet super te zijn en dus hoeven ze ook niet duur te zijn.


Ik heb twee paar gekocht slippers gekocht. Het eerste paar komt van de Scapino. De zool is bovenop van hout, dus het geeft niet heel erg mee als je erop loopt. Niet dat ik dat heel erg vind, want ik loop meestal geen eindeloos lange stukken op slippers. Het bandje is van gevlochten bruinkleurig leer en het loop aan beide kanten van je grote teen. Je teen zit er dus als het ware in. Op het kaartje staat dat de zool handmade is. De figuurtjes zijn dus allemaal met de hand erin gegraveerd, leuk hè!

Het tweede paar komt van de schoenenreus en was maar 5 euro! Lekker cheap! En ze zitten ook nog eens superfijn! Het is een simpele slipper met een soort zwart slangenleer-achtig bandje.


Naast de schoenen heb ik ook een aantal beautyproducten aangekocht. Bij Kruidvat was het stapelkorting, wat inhoud dat hoe meer producten je koopt, hoe meer korting je krijgt. Dit betekend dat je bij vijf producten 50% korting krijgt. Ik heb drie bussen deodorant gekocht van Fa. En twee haarproducten van Schwarzkopf, hier volgt later nog een keer een apart artikel met review over.


Ook stuitte ik bij de Kruidvat op mini's. Kleine flesjes van een product om mee op vakantie etc. te nemen. Aangezien ik binnenkort naar Londen ga vond ik dit wel handig. Ik heb drie mini's aangekocht. Er volgt binnenkort ook een aantal aparte artikelen over Londen. Wat ik meeneem, ga doen daar, etc. Hierin kun je dan ook meer lezen over deze mini's.

Ook snel even binnengewipt bij de Hema. Mijn oogmake-up remover was bijna op, dus heb ik een nieuw flesje aangeschaft. Hier valt verder niet zo heel veel interessants over te schrijven.

We zijn ook nog even naar de Action gegaan. Daar heb ik twee collegeblokken gekocht, altijd handig! En een deurstop, omdat mijn raam altijd aan het open en dicht waaien blijft als ik hem open heb staan.

Nou, dit was wel zo'n beetje alles wat ik heb aangekocht. Hoe vinden jullie het om een shoplog te lezen? Voor herhaling vatbaar, of totaal niet interessant? Misschien is het een beetje lang en moet ik het in het vervolg splitsen. Of misschien heb je een heel ander idee over hoe ik dit zou moeten doen. Laat even weten wat je ervan vind!

2 reacties:

Anoniem zei

leuk

Mariel zei

Leuke spulletjes!

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews