De eerste keer...

... eBay. Gisteren heb ik voor het eerst een aantal aankopen gedaan via het wereldwijde platform eBay. Ik denk dat de meeste van jullie wel bekend zijn met de site.
With more than 94 million active users globally, eBay is the world's largest online marketplace, where practically anyone can buy and sell practically anything.
     - eBay
Omdat ik vaak aankopen die gedaan zijn op eBay voorbij zie komen op andere blogs besloot ik een tijdje terug om eens een kijkje te nemen op deze markt. Ik zag tientallen leuke dingen die ik wel zou willen hebben., maar iets hield me tegen om ook daadwerkelijk bestellingen te plaatsen. Gisteren nam ik de stap om toch een aantal dingen te kopen en vandaag laat ik zien wat ik de komende tijd (hopelijk) in de brievenbus kan verwachten.

Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er te koop. Kasten, auto's, ringen, oorbellen, nagellak, trampolines, jacuzzi's, make-up, boormachines, noem iets en je kunt het er kopen. Omdat ik nog nooit eerder iets gekocht heb via deze site besloot ik om alleen op zoek te gaan naar redelijk goedkope spulletjes, want mocht er iets misgaan, dan heb ik in ieder geval geen kapitalen weggegooid. Wat ik trouwens wel lastig vind is dat alles is aangegeven in Amerikaanse Dollars. Ik weet niet of je dit kunt aanpassen naar de valuta die jij graag wilt, maar tot nu toe heb ik dit niet kunnen vinden. (Mocht dit wel kunnen, laat het me even weten!!). Gelukkig heeft eBay wel een Valuta-converter, dus je kunt wel redelijk gemakkelijk opzoeken hoeveel iets ongeveer kost in Euro's.


Als je op de linkjes drukt in de onderstaande tekst kom je direct bij de verkoper terecht waarbij ik het product gekocht heb. 

Hierboven kun je het eerste deel van de spullen zien die ik heb gekocht. Als eerste is er een leuk leren armbandje. Ik kon kiezen uit bruin of wit. Ik heb voor wit gekozen omdat ik vaak zwarte of grijze kleding draag en daar vind ik wit dan toch iets leuker bij staan. Omgerekend kost dit armbandje nog geen 75 eurocent. 

Het tweede item wat je kunt zien is een ring met twee bladeren. Ik vind de ring er chique en elegant uitzien. Voor zover ik het op het plaatje kan zien zijn de bladeren niet met elkaar verboden aan de bovenkant, daardoor past deze ring de meeste mensen wel. Je kunt de ring gemakkelijk een stukje open buigen als ie te smal is of juist verder naar elkaar toe brengen als ie te wijd is. Ook de prijs van deze ring is omgerekend slecht €0,75.

Ik heb nog een, naar mijn mening, superleuke ring gevonden. Een ring wat lijkt op het hoofd van een beertje. Is ie niet cute!? Ik vind de ring mooi, omdat hij niet zo opvallend is. Het is een beetje ruw afgewerkt, waardoor het er wat stoerder uit ziet. De ring is beschikbaar in goud en zilver. Ik heb gekozen voor de zilveren variant. Ik denk dat ik heel blij ga zijn met deze ring. De prijs van dit schatje is ook 75 eurocent. 

Omdat ik de laatste tijd regelmatig ga hardlopen ben ik al eventjes op zoek naar een band voor rond mijn arm om daar mijn iPhone in te kunnen doen. In reguliere winkels kost zo'n band al snel een tientje of twee, als het niet meer is. Maar tot mijn verbazing kosten ze op eBay maar een paar dollar. Ik besloot meteen om een band te kopen. De wit/grijze vlakken waren ook in andere kleuren beschikbaar, maar deze vond ik toch de mooiste. De band zelf kost $0,99 en daarbij komen dan nog verzendkosten van $1,40. Omgerekend betaal je voor beide slechts €1,77.
Voor mijn iPhone heb ik ook een setje screen protectors gekocht, omdat ik merk dat er toch een aantal kleine krasjes op mijn scherm zijn gekomen. Het setje van drie protectors kost 75 eurocent. 

Dan zie je een, voor mijn doen, vrij extreme ketting. De ketting heeft een aantal verschillende lagen, waarvan er eentje bestaat uit bladeren. Ik ben benieuwd hoe extreem ik hem in het echt ga vinden. Maar ik denk dat ik toch wel gek ga worden op deze necklace. De prijs is omgerekend €2,19.

Ook kocht ik een andere ketting. Deze is wat subtieler dan de vorige. Een mooie parel met een bladerenkrans er rondom heen. De ketting komt tot halverwege je middel. Ik houd zelf van van lange kettingen, dus deze is perfect voor me. De ketting kost €1,22. 

Ik ben al een tijdje verliefd op de cross-ringen die je draagt om twee vingers. De ring zie je bij verschijnende bloggers en youtubers rondom hun vingers. I love it! Ik kocht dan ook meteen een ring toen er ze tegenkwam. De prijs van de ring komt op €1,54. 

Als laatste kocht ik een superleuke armband met een hertenhoofd. De armband heeft een mooie bronzen kleur en heeft een aantal kettingen waarmee het hoofd vastzit. Het is een wat grotere armband, maar toch kun je er wel mee schrijven denk ik. Aangezien ik nog regelmatig in de collegebanken te vinden ben is dit een must voor armbanden die ik dan draag. Deze armband gaat denk ik een favoriet van me worden. Omgerekend is de prijs €1,99.

Dat waren de dingen die ik gisteren heb gekocht. Ik ben tot nu toe erg tevreden over eBay. Wat een leuke, en vooral wat een leuke goedkope spullen zijn er te verkrijgen. Ik denk dat ik verliefd aan het worden ben. 

Hebben jullie nog tips voor me van dingen die ik wel leuk zou kunnen vinden? Let me know!!

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews