Shoplog Zomervakantie 2011


Ik ben vandaag alweer drie dagen terug uit Duitsland. En zoals sommige van jullie waarschijnlijk wel weten is in Duitsland nog steeds het merk P2 te koop. Ik kwam dit merk af en toe op een aantal beautyblogs tegen, waardoor ik nieuwsgierig naar dit merk werd. Als je naar Duitsland gaat moet je dus wel even kijken naar dit merk. Ik ben een echte nagellak-junky, en ik kon het dus niet laten om even tussen de lakjes en accessoires te snuffelen toen ik afgelopen twee weken de kans ervoor kreeg. Vandaag laat ik jullie zien wat ik heb aangeschaft van P2. 


Ik was met mijn familie op vakantie. En zij zijn nou niet bepaald geïnteresseerd in beauty-dingetjes. Ik ben dus even vlug een DM (Drogerie Markt) ingesneaked, maar echt veel tijd om rond te kijken had ik niet. Vandaar dat ik met slechts drie dingen de winkel uitliep.

Ik had voordat we vertrokken naar Duitsland op de site van DM al een beetje gekeken wat ze zoal hadden. Mijn oog viel toen op een nagellak-remover-pompje. Dit is iets wat ik al een tijdje op mijn verlanglijst heb staan en die moest ik dus sowieso zien te bemachtigen. Gelukken was er nog één pompje in de winkel te vinden! En ik heb deze meteen in mijn mandje gelegd. De inhoud van de fles bedraagt 150 ml. De dop, met het pompje erin, kun je losschroeven waarna je er zelf weer nieuwe remover in kan doen als deze op is. Het flesje kostte maar €1,75. Spotgoedkoop, als je het mij vraagt! Als je het pompje tegenkomt kan ik je aanraden het meteen mee te nemen. In Nederland is het een stuk lastiger om eraan te komen én als je er al aan weet te komen is het zeker weten ook nog eens een stuk duurder! Ik kan je vertellen dat ik met veel plezier gebruik ga maken van deze handige tool.

Verder kocht ik een mooi lakje genaamd, 670 Elegant. Het flesje bevat 8 ml. en kostte €1,55. De hoeveelheid is 2ml. minder dan bij bijvoorbeeld Catrice even evenveel als bij Essence. Echter zijn de lakjes van beide andere merken duurder dan dit lakje van P2. Hieronder zie je een foto van de lak in actie (verwerkt in een kleine nailart). Het is een mooie oud roze/beige lak, die mooi bij mijn huidskleur past. Ik ben er dan ook erg blij mee. 

Als laatste viel mijn oog op een flesje nagellakverdunner. Ik heb een aantal lakjes die ietwat dikker zijn geworden. Telkens als ik mijn nagels met die lakjes lakte bedacht ik me dat ik een verdunner zou moeten aanschaffen. Maar als ik dan in een drogist stond vergat ik er naar te kijken. Toen ik in Duitsland het flesje zag staan heb ik het maar meteen meegenomen. Het flesje bevat 9 ml. en je hebt ongeveer 2 druppeltjes nodig om een lakje weer op een goede structuur te brengen. De verdunner is dus zuinig in gebruik en ik denk dan ook dat ik hier wel een tijdje mee vooruit kan. De Nail Polich Tinner kostte €1,65. 

Ik ben erg tevreden over de producten die ik heb aangeschaft. Ik ga de volgende keer wanneer ik het merk tegenkom zeker weer even kijken of er nog leuke dingen tussen zitten. En ik kan jullie ook aanraden om er even een kijkje bij te nemen wanneer je het merk tegen komt.

Hebben jullie producten van P2? Wat zou je me aanraden? Of wat juist niet?

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews