Challenge Update

Vandaag een kleine update ontremd de challenges waaraan ik deelneem. Zoals jullie misschien wel weten probeer ik dit jaar 150 films te kijken en 25 boeken te lezen. Vorig jaar deed ik ook al mee aan de opdrachen en helaas haalde ik beide challenges in 2010 niet. Gaat 2011 beter is dan de vraag. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe reuze meevalt. Ik heb tot nu toe precies 100 films gezien en 9 boeken gelezen (boek 10 is voor de helft uit). Met de Movie Challenge loop ik dus aardig op schema. De boeken gaan echter niet helemaal volgens plan.

De vraag die dan rijst is of ik denk dat ik de challenges ga halen. Ik kijk regelmatig een goede film en ik heb nog een aantal bioscoopbezoekjes op de planning staan. De Movie Challenge ga ik zeker halen, daar is geen twijfel over mogelijk. Over de book challenge heb ik daarentegen wel mijn twijfels. Ik heb nog niet eens de helft van het aantal boeken gelezen wat is voorgeschreven, maar we zijn wel al ruimschoots over de helft van het jaar heen. Gaat het me nog lukken om nog 16 boeken te lezen vóór 1 januari 2012? We zullen het zien. Ik ga nu in ieder geval weer verder in het tiende boek en wie weet kan ik dan binnenkort weer een gelezen boek aan het rijtje toevoegen. Wish me luck!

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews