Vakantie!!


Ik typ dit bericht op zaterdagavond. Als je dit leest zit ik al in de auto op weg naar Duitsland. Ik ga twee en een halve week vertoeven op een camping in het zwarte woud. Lekker even van huis weg, en tot rust komen. Een beetje wandelen, kastelen bezoeken, shoppen, en veel lezen. Ik was van plan om een aantal blogposten vooruit te schrijven, maar door omstandigheden is het er niet van gekomen. Helaas komen er de komende drie weken daarom ook geen nieuwe artikelen online. Maar niet getreurd, daarna ben ik gewoon weer terug!!

Ga jij ook op vakantie? Zo ja, waarheen?

Iedereen veel plezier de komende weken! Hopelijk krijgen we iets beter weer dan de afgelopen tijd... We zullen zien :)

Tot over een tijdje!!

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews