Winactie op Lovelystuff


Vandaag een klein berichtje tussendoor. Ik weet dat het eigenlijk niet de dag is waarop er een post online hoort te komen, maar ik wil graag iets met jullie delen wat ik zeer zeker de moeite waard vind! Joan (Lovelystuff) is namelijk aanstaande maandag jarig en ze wordt dan alweer 23 jaartjes oud. Vanwege haar verjaardag heeft ze een superleuke winactie op haar site georganiseerd. Wil jij weten wat er te winnen valt en hoe je kunt deelnemen aan deze leuke actie? Lees dan snel verder om meer te weten te komen!


Dit is wat Joan zelf over haar winactie zegt:


Ik heb een leuk pakketje samengesteld en dit is wat je kunt winnen:
  • Stukje zeep van Lush; The Godmother
  • Lebelage Natural Color Lipgloss (kleur: 05)
  • Essence Lipstain, van de ‘You Rock!’ collectie (kleur: Let Me In Rose)
  • Manhattan Water Flash Lipgloss (kleur: 56C)
  • Montagne Jeunesse Foot Scrub
  • Botanical Choice Skin Brightening Natural Pearl Mask
  • Everyday Minerals blush 1 gram (kleur: Girl’s Day)
  • Everyday Minerals oogschaduw 1 gram (kleur: Nutmeg)
  • Eyeko nagellak (kleur: Indigo Polish)
  • Beauty Treats oogschaduw palet
  • Plus nog een paar proefjes, maar die zijn een verrassing


Wat moet je doen om kans te maken op dit pakketje?

1. Volg mijn blog via Bloglovin’ of Googlefriend (zie sidebar)
2.
Like deze post op Bloglovin’
3. Volg me op Twitter (of zie sidebar)
4. Promoot deze winactie op Twitter of op je eigen blog
Als je deze winactie op Twitter wil promoten, tweet dan dit bericht:
Leuke verjaardags winactie op http://www.lovelystuff.nl Doe snel mee om kans te maken op een erg leuk pakketje! RT @MissJoanV

5. Reageer daarna op deze post en vermeld wat je hebt gedaan (+ de link hiervan). Laat daarbij ook je e-mailadres achter, zodat ik contact met je op kan nemen als jij de winnaar bent.
Wanneer ik terugkom van vakantie maak ik de winnaar bekend, dit zal waarschijnlijk 7 augustus zijn.

Wil je kans maken om deze leuke winactie te winnen? Neem dan snel een kijkje op Lovelystuff en doe mee! Natuurlijk neem ik zelf ook deel aan deze actie, want wie wil er nou niet al die leuke spulletjes winnen... 

Als je toch op haar site bent, kun je meteen even verder rondkijken, want ze heeft een heleboel leuke en interessante posts op haar site staan.  

Vergeet trouwens niet om Joan aanstaande maandag (18 juli) te feliciteren met haar verjaardag!!

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews