Shoplog 19 juli 2011



Mijn moeder is volgende week jarig. Daarom dook ik vanochtend eventjes het dorp in om een aantal leuke dingetjes voor haar te kopen. Maar natuurlijk kan ik het niet laten om ook wat voor mezelf mee te nemen. Vandaag ga ik jullie laten zien welke spullen er aan mijn vingers zijn blijven plakken.



Hierboven kun je zien wat ik allemaal gekocht (of gekregen) heb. 

Als eerste zie je een setje van Brise. Hierin zitten drie scented oils kaarsjes. Dit zijn kaarsen die wanneer je ze aansteekt in olie veranderen. Er wordt dan een heerlijke geur door de kamer verspreidt. Ik heb gekozen voor een lekker zoete geur genaamd Italian Festival. Mmm, ze ruiken echt heerlijk!! Ik kan niet wachten tot mijn hele kamer zo ruikt!!

Naast de kaarsen ligt een puzzelboekje. Ik houd ervan om lekker te puzzelen. Zo train je je hersenen op een leuke manier. Ik vind kruiswoordpuzzels, zweedse raadsels of sudoku's het leukste om te doen. In de trein maak ik altijd de puzzels uit de krant. Bij Kruidvat kwam ik dit boekje tegen voor een aardig prijsje. Aangezien ik zondag op vakantie ga, leek het me wel leuk om het mee te nemen.


Dan zie je een boek liggen over Jason Bourne. Als je me een beetje kent weet je dat ik The Bourne Triology helemaal té gek vind!! Ik zag dit boek bij Bruna liggen en ik móest het gewoon meenemen. Dit boek gaat in één ruk worden uitgelezen kan ik vast voorspellen. Vanavond begin ik en misschien heb ik het voordat ik op vakantie ga al uit!


Je zult je misschien afvragen waarom ik het boek ga lezen als ik de films al heb gezien. Nou, volgensmij is het verhaal in dit boek afwijkend van de film. Wat ik kan opmaken uit de tekst op de achterkant van het boek is dit verhaal geheel anders dan wat er zich afspeelt in de films. Misschien dat dit een vervolg is op de films... Ik zal er achter moeten komen door het boek te lezen.


Vervolgens heb ik bij Kruidvat twee nieuwe Catrice lakjes gekocht. De eerste is een mooie groene kleur uit de limited collection Papagena, genaamd Enter The Underground. Dit is het enige lakjes uit de collectie die me aansprak en daarom belande hij in mijn mandje. 

Verder heb ik de top coat meegenomen. Quick Dry & High Shine staat erop. Binnenkort een review over deze topcoat, want maakt hij waar wat hij beweerd? We zullen het dan zien! 

Ik was ook al een tijdje benieuwd naar matte top coats. In een opruimings-bakje zag ik een matte top coat van Catrice liggen voor slechts 50 cent. Je snapt dus wel dat ik deze niet kon laten liggen. Ik heb de lak al geprobeerd en ik vind het een leuk effect geven. Wel jammer zijn alle resten lijm die op het flesje zitten. Maar ach, van een opruiming kun je natuurlijk niet alles verwachten. 


Mijn laatste aankoop is een droogshampoo van Batiste. En wel in een travel-formaat. Ik heb nog niet eerder een droogshampoo geprobeerd en ik ben dan ook erg benieuwd naar de werking hiervan. Ik heb de kleine variant genomen, zodat ik deze makkelijk mee kan nemen in mijn tas.

Als laatste zie je op de eerste foto twee monstertjes liggen. Een tandpasta van Colgate en een flesje parfum van Avril Lavigne. Altijd leuk om deze bij je aankoopjes te krijgen! 

Dit waren de spulletjes die ik voor mezelf heb meegenomen. Als je ergens apart een review van wilt zien, laat het me weten!

Wat heb ik betaald:
  • Brise kaarsjes: €2,99
  • Zweeds Puzzelboek: €1,49
  • Boek The Bourne Supremacy: €5,-
  • Catrice Nagellak: 2 stuks voor €4,- (Normaal €2,49 per stuk)
  • Catrice Matt Top Coat: €0,50
  • Batiste Dry Shampoo: €0,75

In totaal was ik voor 7 producten €14,73 kwijt.

Sorry voor de ietwat wazige foto's. Ik heb ze een aantal keer overnieuw gemaakt, maar het wilde vandaag niet lukken. Ik denk dat ik ze al te laat op de dag heb gemaakt, waardoor het licht niet helemaal geschikt meer was. Ik ga de komende tijd proberen meer energie en aandacht in het maken van foto's te steken. Dus hopelijk merken jullie snel verbetering in de kwaliteit. 

Op mijn nagels draag ik trouwens Movin' On van Essence.  

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews