Nivea Pure & Natural en Express Body Gel


Ik heb sinds kort een kaart van Kruidvat. Hiermee krijg je iedere dag een aanbieding speciaal voor jou. Deze aanbiedingen kunnen voor vanalles zijn, scheerapparaten, parfums, elektrische tandenborstels en ga zo maar door. De aanbiedingen houden meestal een korting in. En vaak loopt dit op tot 50%. Afgelopen week was er een aanbieding voor Nivea producten. Met Jouw Kaart kreeg je 50% korting op de nieuwe producten van Nivea. Aangezien ik toevallig toch naar Kruidvat moest besloot ik meteen van deze aanbieding gebruik te maken. Jullie hebben eerder deze week al in een shoplog kunnen lezen dat ik met Pure & Natural Body Milk en met Express Body Gel de winkel uitliep. Vandaag laat ik jullie weten wat ik van deze twee producten vind.

Ik gebruik meestal de Hydraterende Body Lotion van Nivea. Maar deze is al redelijk aan het op raken. De actie van Kruidvat kwam dan ook als geroepen. En aangezien ik altijd voor in ben om nieuwe producten te proberen besloot ik twee flesjes mee te nemen.Vandaag geef ik jullie mijn mening over de twee producten.


Als eerste Pure & Natural Body Milk. Laten we beginnen met wat Nivea zelf over het product zegt:
Intensief voedende bodymilk speciaal voor de droge huid. Deze bodymilk is verrijkt met 95% natuurlijke ingrediënten, waaronder biologische Arganolie en biologische Jojoba-olie. De milk geeft de huid effectieve verzorging en geeft bovendien een heerlijk frisse geur. De milk is vrij van parabenen, kleurstoffen, siliconen en minerale oliën. Probeer ook de andere producten uit de NIVEA Pure & Natural verzorgingslijn.

Biologische Arganolie en biologische Jojoba-olie, voeden de droge huid intensief, zodat deze de hele dag zacht en soepel aanvoelt.


De milk is wit van kleur, net als de meeste lotions en milks van Nivea. De geur van het product is aangenaam. Het ruikt, zoals nivea zelf ook al aangeeft, lekker fris. Ik ben slecht in het omschrijven van geuren, maar ik vind het een naar komkommer en een klein beetje naar citroen ruiken.


Het product is voor een droge huid. Meestal zijn producten voor een droge huis iets vetter dan voor een normale huis. Echter is deze crème totaal niet vet en tevens trekt hij super snel in, wat ik een enorm pluspunt vind. Mijn huid voelt met deze milk lekker zacht en soepel aan.


Pure & Natural bestaat voor 95% uit natuurlijke producten. Ook bevat de milk geen siliconen. Ik zelf heb er geen moeite mee als er siliconen in producten zitten. Ik gebruik tenslotte ook haarserums, en die zitten er bomvol mee. Maar ik weet dat er mensen zijn die siliconen liever vermijden. Voor hen is deze milk ideaal.

Ik vind Pure & Natural Milk een fijne milk die ik zeker met veel liefde zal blijven gebruiken. 

De Pure & Natural lijn bevat naast een milk ook een body lotion en een hand crème.

Dan het volgende nieuwe product van Nivea Express Body Gel.
NIVEA Express Body Gel absorbeert in minder dan een minuut, hydrateert 24 uur en heeft geen vettig nagevoel. NIVEA Express Body Gel is verrijkt met Hydra IQ, dit activeert het vermogen van de huid zichzelf te hydrateren, langer dan 24 uur. Bovendien geeft het Munt-Extract een verfrissende sensatie voor je huid.

Trekt direct in en hydrateert langer dan 24 uur
Ultra lichte formule met mint extract geeft een frisse sensatie


De gel heeft een verrassende kleur, namelijk blauw, net als de verpakking. De geur is ook van dit product fris, je ruikt de mint namelijk heel licht. Echter vind ik dit wel meer een mannengeur hebben dan een vrouwengeur.


De gel trekt, zoals beloofd, binnen een minuut in en voelt ook niet vettig aan. De gel voelt bij het smeren aan als water, wat lekker verfrissend werkt (ideaal voor in de zomer). De gel is voor een normale huid, maar voor een droge huid is hij ook aan te raden. Je huid blijft lange tijd gevoed aanvoelen, maar helaas geen 24 uur zoals de verpakking beloofd. Maar ach, welk product doet dat nou wel... 

Ook dit nieuwe product vind ik erg fijn. Het is sowieso ideaal als je weinig tijd hebt, de gel trekt namelijk super snel in.

De Express lijn bevat naast een body lotion ook een body milk en een hand lotion. 


De Pure & Natural Body Milk kost €5,49
De Express Body Gel kost €4,99

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews