Shoplog 10 juni 2011



Afgelopen vrijdag, 10 juni, ben ik eventjes met mijn moeder wat winkels ingedoken. Vaderdag zit er weer aan te komen en daar moeten natuurlijk de nodige cadeaus voor worden ingeslagen. Ik heb echter naast een aantal leuke spulletjes voor mijn vader, ook wat dingetjes voor mezelf gekocht. Ik heb wat dingen van Action, Kruidvat en HEMA. Vandaag laat ik deze aan jullie zien.


Onze eerste stop was bij de Action, een leuke budgetproof winkel. Ik sprint meestal meteen naar het beauty gedeelte in de winkel. De spullen zijn super goedkoop en de meeste zijn erg fijn. Ik heb een aantal dingen meegenomen om te testen. En een aantal dingen omdat ik ze gewoon superfijn vind. 

Als eerste heb ik een hair serum in mijn mandje gegooid. Ik heb deze laatst voor het eerst gekocht en ik vind hem gewoonweg geweldig! Ik las op een aantal blogs goede reviews over dit serum. Aangezien ik zelf gek ben op haarproducten wilde ik dit natuurlijk meteen zelf testen. Ik moet zeggen dat ik het inderdaad een geweldig middeltje vind. Binnenkort kunnen jullie daarom ook een review verwachten over dit product. 

Ook kocht ik reinigende poriënstrips. Zulke strips werken niet heel erg goed bij mij. Misschien dat ik iets verkeerd doe... Ik heb deze strips al vaker gehad en ze werken redelijk. Ik neem ze elke keer weer mee omdat ze gewoon lekker cheap zijn. En ach, omdat ze zo goedkoop zijn hoeven ze wat mij betreft niet helemaal perfect te werken. Dat doen bij mij de duurdere strips tenslotte ook niet.

Dan heb ik nog drie dingen meegenomen die ik graag wil uitproberen. Maskerdoekjes, Veet creme en Veet wax strips. Ik denk dat over deze artikelen binnenkort ook wel een review komt.


Na de Action doken we Kruidvat in. Het wat trouwens lekker rustig in alle winkels, wat ik zelf heel prettig vind, kun je lekker rondsnuffelen zonder gestoord te worden. Maargoed, dat even terzijde. Ik kan geen Kruidvat ingaan zonder even bij de make-up afdeling te hebben gekeken. Ik zag dat de mono eyeshadows van Essence in de reclame waren (2 voor €2,50) en ik besloot er twee mee te nemen om te proberen. Ik heb de kleuren 46 Taupe Op The Pops en 09 Get Ready! meegenomen. Binnenkort ook hier een artikel over! 

Dan heb ik bij Kruidvat ook nog twee Niveau producten gekocht. Een Body Milk en een Body Gel. Beide kreeg ik met 50% korting. Dit was een aanbieding van Jouw extra voordeel kaart, een kaart waarmee je punten kunt sparen van Kruidvat en waarmee je iedere dag persoonlijke aanbiedingen krijgt. Bodylotion kun je altijd wel gebruiken en met zo een actie is het zonde om ze te laten staan, toch!? Ik weet dat de Gel vrij nieuw is, dus ik zal deze onderwerpen aan een review.

Als laatste kocht ik bij Kruidvat de nail art stempy set van Essence. Een nailart setje wat vergelijkbaar is aan de stempelset van Konad. Ik wilde deze al lang proberen en toevallig viel mijn oog erop. Ik heb het setje meteen in het mandje gedaan en ook heb ik er gelijk de twee extra imageplates bijgekocht. Ook hier komt snel een artikel over online, mét misschien wel een leuke nailart!


Als laatste zijn we even snel naar HEMA gegaan. Hier heb ik twee mascara's meegenomen die in de opruiming waren. Tevens heb ik een blending brush meegenomen en een oogschaduw kwast.

Wat heb ik betaald:
  • Hair Serum: €2,99
  • Peeling Maskerdoekjes: €1,32
  • Veet Crème: €3,59
  • Veet Wax Strips: €2,98
  • Reinigende Poriënstrips: €0,98
  • Essence Mono's: Normaal €1,59 per stuk / Nu samen €2,50
  • Essence Nail Art Stampy Set: €2,99
  • Essence Image plates: €1,49 per stuk
  • Nivea Body Lotion: Normaal €5,49 / Nu €2,75
  • Nivea Body Gel: Normaal €4,99 / Nu €2,50
  • HEMA mascara's: €2,50 per stuk
  • HEMA kwasten: €2,50 per stuk
In totaal heb ik voor 16 producten €35,58 uitgegeven. Best netjes toch?!

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews