Tag: What's on my nightstand?


Afgelopen donderdag kreeg ik van Joan van Lovely Stuff een leuke tag, welke bedacht is door Suzy. Ik vind het super leuk dat ze mij heeft getagged! Dit wordt mijn eerste tag en ik zal hem daarom ook met alle liefde en plezier beantwoorden. 

De vraag is: What's on my nightstand? 
Wil jij weten wat er allemaal op mijn nachtkastje staat? Lees dan snel verder!!

Ik heb niet echt een officieel nachtkastje. Of eigenlijk heb ik er weel een, maar die staat niet naast mijn bed én er staan alleen wat studieboeken op. Daarom gebruik ik een schap die boven mijn bed hangt als nachtkastje. Op onderstaande foto kun je zien wat ik daar allemaal verzamel.


Laten we beginnen met de dingen die niet echt tot mijn nachtkast-stash behoren, namelijk mijn studieboeken. Dit is een deel van de boeken die ik nodig heb voor mijn studie. Ik zit nu midden in mijn tentamen periode en ik hoop dat ik over ongeveer 7 weken deze boeken op kan ruimen omdat ik dan mijn tentamens heb gehaald. Verder heb ik er een mandje met vier kaarsjes erin staan. Deze staan er gewoon als decoratie.


Voor de studieboeken liggen drie leesboeken waar ik momenteel in lees. Normaal lees ik geen drie boeken tegelijk. Maar om de een of andere reden kan ik me op het moment niet goed op één boek focussen. Ik denk dat ik, doordat ik al zoveel moet lezen voor de tentamens, mijn gedachte gewoon niet op 1 boek kan richten. De drie boeken zijn totaal verschillend, dus ik lees 's avonds een aantal bladzijden in het boek waar ik op dat moment zin in heb.


Dan op naar de beauty producten. Ik heb een tube handcrème staan van de Action. Een erg fijne crème die snel intrekt. Het maakt je nagels ook nog eens sterker, wat natuurlijk een pluspunt is. Daarnaast staat een fles bodylotion van Nivea. Een erg fijne en lichte lotion, die eveneens snel intrekt. Ik kan er niet tegen als ik lang moet wachten voordat een product is ingetrokken. Dan moet ik altijd zo opletten met wat ik aanraak, etc. Ik ben gewoon niet zo geduldig denk ik.

Dan verder in het rijtje staat een flesje eau de parfum. Ik heb deze gehaald bij de Action voor een paar euro. De geur lijkt op die van DKNY Be Delicious, de beroemde 'appeltjes-geur'. Ik houd niet van deze geur als parfum op mijn lichaam, maar ik houd wel van de geur op zich. Ik gebruik deze geur altijd voordat ik ga slapen. Ik spray twee tot drie keer random in de lucht, zodat de geur in mijn kamer verspreidt. Ik met dat als ik een parfum gebruik die ik lekker vind ruiken ik beter slaap. Klinkt misschien gek, maar hé het werkt voor me, dus waarom zou ik het niet doen?

Verder heb ik er een blikje vaseline staan en een lippenbalsem van Labello (waarvan ik de dop kwijt ben).

Je kunt op de eerste foto ook nog een aantal sieraden zien liggen. Mijn horloge van Esprit, een horloge dat je draagt als een armband, hij valt dus wat losser dan een gewoon horloge. Ook ligt er mijn nieuwste aanwinst, een ring in de vorm van een uil. Hieronder kun je hem bewonderen. 


Wat dan nog rest zijn een aantal haar-accessoires, onder andere speldjes en een elastiekje. En dat waren dan de laatste items die ik op mijn nightstand heb liggen.

Ik ben erg benieuwd wat jullie op je nachtkastje hebben liggen of hebben staan. Daarom tag ik iedereen die het leuk vindt om deze tag over te nemen. Laat even weten als je het overneemt, dan lees ik  graag je artikel erover!!

5 reacties:

Angélique zei

Leuk om te lezen ;D

Linda zei

Dankje! :) Als je het leuk vindt mag je de Tag overnemen! :)

Céleste zei

Leuke tag!

Evelien - www.ohmylush.nl zei

NEW MOON! Jaaaa <3 *high five!!* Ik heb hem nu uit, ben met Eclipse begonnen!

Linda zei

Hahaha!! Ik ben nog steeds bezig... ik heb tentamens en ik kan me er gewoon niet toe zetten om te lezen. Nog 5 weekjes wachten en dan ga ik weer aan de slag!! :)

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews