Let's do this!

Dag in dag uit maak ik mijn rondje langs vele blogs. Ik lees met plezier wat andere te vertellen hebben. Ik lees over beauty, lifestyle, media en nog veel meer. En elke keer als ik een blog lees voel ik dat het bij mij weer begint te kriebelen. Ik wil ook schrijven! Schrijven over wat ik meemaak, over wat me bezig houdt in het dagelijkse leven, over dingen die ik gewoon kwijt wil. Ik weet dat ik het al vaker heb geprobeerd. En ik weet ook dat het iedere keer opnieuw mislukte. Maar deze keer wordt anders! Deze keer ben ik namelijk vastbesloten om het "goed" aan te pakken. Deze keer zeg ik: Let's do this! Wil je weten wat mijn plannen zijn?

Ten eerste ga ik iedere week twee artikelen online zetten. Iedere dinsdag en iedere vrijdag zal er een artikel online komen. Door vaste dagen te kiezen kan ik een betere planning maken voor artikelen en ben ik meer gemotiveerd om te schrijven. Voor jullie is het ook fijn om te weten wanneer er een artikel online komt. Je hoeft niet iedere dag te komen kijken of er al iets online staat, want je weet precies waar je aan toe bent.

Verder weet ik dat mijn schrijfkunsten nog lang niet perfect zijn. Ik probeer er zoveel mogelijk aan te doen om een artikel  leuk en vlot te laten zijn, zodat het lekker leest. Maar als ik oudere artikelen van mezelf terug lees merk ik dat het af en toe niet helemaal goed is uitgepakt. Ik hoop dat ik de komende tijd verbeteringen ga zien en dat ik groei in het schrijven. Ze zeggen "oefening baart kunst". Dus is denk dat ik gewoon maar moet typen, typen en nog meer typen. 

Als laatste heb ik jullie hulp nodig! Om mijn blog te verbeteren heb ik opbouwende kritiek nodig! Daarom vind ik het ook fijn als je reageert wanneer je het ergens niet mee eens bent. Of wanneer je vindt dat iets beter/anders kan. Laat het me weten!! De comments zijn er namelijk niet voor niets.

Vandaag, vrijdag 20 mei 2011, is het de dag dat ik verder ga waar ik gebleven was. Dailylin gaat met frisse moed verder! 

Until next time, 
xoxo Linda

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Labels

Paviews