Twitter

Follow LindaValk on TwitterIk ben sinds kort de trotse bezitster van een Iphone 4. En ik heb daarmee ook het twitteren ontdekt! Ik dacht dat jullie het misschien leuk zouden vinden om mijn tweets af en toe te lezen. aangezien ik op het moment geen berichten meer hier plaats.Ik heb in de sidebar een widget toegevoegd. Hier kun je de laatste 30 tweets die ik heb geplaats direct lezen! Wil je meteen mijn berichten zien? Volg me dan!!! Hieronder is de link om dat te kunnen doen! 

Follow LindaValk on Twitter
Ik zeg: Tot Tweets!!      

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews