Movie Challenge; time is allmost there..

De movie challenge, weten jullie nog dat ik daaraan meedoe?
Zoniet, check deze pagina eventjes!

Ik ben de laatste tijd flink in de weer geweest met dvd's. En het resultaat mag er naar mijn mening zeker zijn. Ik heb op moment van schrijven al 71 films gezien dit jaar (vanaf eind mei). En er staan dus nog 29 films open die ik moet kijken. 31 december klokslag 12 uur 's nachts moet ik 100 films hebben bekeken. Het is vandaag 18 november. Wat inhoud dat er nog 43 dagen zijn waarop ik mijn doel dichterbij kan laten komen. 29 films in 43 dagen. Dat is minder dan 1 film per dag!! Om precies te zijn 0,6744 films per dag.. oftewel 1,4827 dagen per film... Peace of cake!! Of toch niet...

Gaat het me lukken denken jullie? Ikzelf heb er wel vertrouwen in.

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews