Spongebob Lippenbalsem


Zoals jullie weten ben ik naar Moviepark Germany geweest. We hebben ook even gesnuffeld in de souvenir-shops. En wat ik daar tegen kwam moest ik gewoon hebben! Ik ben helemaal weg van lippenbalsems. Ik heb er dan ook heel wat in mijn bezit, maar deze had ik nog niet. Het is een superleuke gele Spongebob lippenbalsem!! Is ie niet schattig!?!

Ik zag deze stick liggen en ik wist dat ik deze wilde hebben. Weet je hoe gaaf, een Spongebob lippenbalsem! Dat is toch gewoon superleuk! De stift heeft een oranje kleur, maar is doorzichtig als je hem op hebt. De geur van de stift behoord orange te zijn, zo staat het op de verpakking. Hij ruikt hier alleen niet heel erg naar. Het is heel erg licht sinaasappel, maar als ik niet wist dat dit het was zou ik het niet ruiken. De geur is niet onaangenaam, maar niet erg opvallend. De lippenbalsem smaakt ook niet vies. En het product blijft lang zitten plus werkt goed.

De prijs viel me trouwens ook erg mee. De stick kost €2,95. Voor Labello ben je dit ook al snel kwijt. Nu weet ik dat de kwaliteit niet hetzelfde is, maar voor een attractiepark is dit helemaal niet duur!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinst?

1 reacties:

Sharon zei

Schattig :D
Mijn zusje zal zoiets ook geweldig vinden.
Echt een aanwinst

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews