Movie Corner; Eclipse

Vampiers, weerwolven, en een oude vete, waar heb ik het over? Inderdaad, Twilight natuurlijk! Hebben jullie de nieuwste film van de Twilight saga al gezien? Nou, ik wel! Afgelopen zaterdagavond  (10 juli) ben ik met een vriendin op pad gegaan om deze nieuwste film te gaan bekijken. En ik kan je vertellen, hij is het waard om gezien te worden.

Ik heb de eerste twee delen van de serie ook gezien en daarom waren mijn verwachtingen erg hoog. De boeken waarop de films gebaseerd zijn heb ik echter (nog) niet gelezen. Hierdoor had ik nog geen idee waar het verhaal naartoe zou gaan. Het verhaal draait net als in de andere films om Bella. Een vampier en een weerwolf strijden om hetzelfde meisje. Het meisje wordt achterna gezeten en moet worden beschermd. Lukt het de twee vijanden om samen te werken... Tja, dan moet je zelf maar gaan kijken!!

Ik was blij verrast toen ik de film zag. De acteurs lijken bij iedere film meer in hun rol te komen en gaan daardoor beter acteren, wat ik een groot pluspunt vind. Ik vind de film super! En ik kan dan ook niet wachten totdat nummer 4 in de bioscopen gaat draaien!!

Heb je de film nog niet gezien? Hieronder is alvast een opwarmertje!


1 reacties:

Anoniem zei

Ik vond het echt een hele mooie film!

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews