Geurbrander

P1010432Elf juli was ik jarig en van mijn jongste broertje kreeg ik een leuke geurbrander. Ik heb nog niet eerder zoiets gehad, maar ik vond het een leuk idee. En ik was erg benieuwd hoe het zou werken. Ik heb het getest en hier is mijn eerste indruk.
 
Ik kreeg twee pakketjes. In het eerste pakketje zat een geurbrander, de geur Lavendel en 2 waxine lichtjes. In het andere pakketje zaten acht verschillende geuren. (Jasmine, Rose, Lavendel, Osmanthus (plant), Orange, Vanille, Cinnamon (kaneel) en Apple).
 
P1010434
 
Hoe het werkt is echt heel erg simpel! Je zet een waxinelichtje onderin de geurbrander en steekt deze aan. Bovenin doe je wat water en twee of drie druppeltjes van een geur. De brander zorgt ervoor dat het water met de geur verdampt en zodoende wordt verspreidt in de lucht. Je kamer gaat daardoor naar deze geur ruiken. De geur is na ongeveer vijf minuutjes al ruikbaar.
 
Ik vind het een super leuk cadeautje! Het ruikt heel erg lekker en er zijn veel soorten geuren verkrijgbaar, wat voor een fijne afwisseling kan zorgen. Een geurbrander hoeft niet duur te zijn. Ik zag er laatst bij de action staan voor nog geen 3 euro! Lekker goedkoop toch!?
 
Tip: Er zijn ook speciale andere dingen te koop voor een geurbrander. Probeer die ook eens! (Zodra ik dat heb gedaan komt er weer een review.)

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews