L'Oreal Hot Straight

Stijl jij vaak je haar? Gebruik je dan ook bescherming? Dat moet namelijk wel! Niet alleen als je vaak je haar stijlt, maar iedere keer wanneer je het doet. Stijl je maar af en toe? Dan nóg bescherming aanbrengen! Je haar wordt door de hitte enorm aangetast en iedere vorm van bescherming is welkom. Ik gebruik altijd L'Oreal Hot Straight op mijn haar voordat ik met mijn stijltang aan de slag ga.

L'Oreal Hot Straight is een crème speciaal voor stijlen met een stijltang. Wil je graag je haar krullen, dan is deze crème niet geschikt. Het product zorgt er namelijk voor dat je haar stijl blijft, wat je juist niet wil hebben als je je haar wilt krullen.

Ik breng de crème altijd aan als ik net mijn haren heb gewassen. Maak je haar handdoek droog, kam het door en breng de crème aan. Een klein beetje is voldoende. Ik gebruik ongeveer een hoopje ter grootte van een hazelnoot... (wat een vergelijking!).  Op de achterkant staat dat je voor kort haar 1 nootje nodig hebt en voor lang haar 2, maar ik merk dat je niet zoveel nodig hebt. De helft is ook al voldoende. Ik vind het fijn om het aan te brengen op nat of vochtig haar. Waarom? Omdat ik het dan beter en gelijkmatiger verdeelt krijg. En ik heb het idee dat de crème dan meer in mijn haar trekt en dus beter zijn werk doet. 

Het product zorgt ervoor dat je haar gaat glanzen, beter tegen vocht kan en langer stijl blijft. Als ik dit product gebruik hoef ik mijn haar maar één keer te stijlen. Het blijft stijl totdat het nat wordt (als ik het was bijvoorbeeld, of als het regent). Voorheen moest ik iedere dag mijn haar bijwerken met de stijltang. Nu dus niet meer! Dat scheelt ook in de beschadiging van mijn haar.
Ik ben superblij met dit product! Ik merk dat mijn haar minder te verduren heeft. Het glans mooier, is beter  kambaar. En ik hoef minder vaak te stijlen! Daarnaast ruikt het heerlijk, een leuke bijkomstigheid vind ik.

LET OP: Breng het ALTIJD aan VOORDAT je gaat stijlen!!

1 reacties:

Anoniem zei

ooh!
oke nu ga ik 't komen
me haar is vol krullen..
moet 'smorgens 'smiddags & 'savonds 2 x stijle..
geen een bescherming lukte
dankjewel!

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews