Hiatus...


EDIT: Ik ben weer terug! Dus de site is weer actief!!!
Iedere dag zullen er weer nieuwe berichten op komen staan, dus check de site regelmatig...


Ik heb besloten de site een tijdje op hiatus te zetten. Wat wil zeggen dat er geen nieuwe posts meer komen tot ik terug ben van vakantie. Ik heb het op het moment super druk! Ik moet bijna de hele week al volle dagen werken. En daarnaast ook nog dingen voorbereiden voor mijn twee vakanties. Komende dinsdag ga ik vier dagen naar Londen. Vrijdag avond kom ik dus terug. Dan heb ik zaterdag de tijd om de laatste dingen voor mijn volgende trip te pakken, want die start zondag alweer. Dan ga ik 16 dagen naar Oberweis (Duitsland). 

Ik had gepland dat ik in mijn afwezigheid iedere dag toch een bericht online te laten zetten. Ik heb alleen niet genoeg tijd gehad om al deze berichten in voren te kunnen maken. Daarom heb ik besloten helemaal geen berichten online te zetten tijdens mijn afwezigheid. Zodra ik terug ben zal ik weer volop artikelen gaan maken. En zal de site weer van hiatus afgaan. Ik hoop op jullie begrip.

Voor iedereen die nog op vakantie gaat.. Een hele fijne vakantie!!!!
Voor degene die al terug zijn.. Laat een berichtje achter met hoe het was! 

Tot snel! xx Linda

2 reacties:

Pretty Beauty Land zei

Heel jammer, vond je site altijd erg leuk om te lezen. Als je terug bent van vakantie kom ik weer terug :P

Linda zei

Leuk dat je mijn blog leest!!
Ik ben weer terug, dus iedere dag opnieuw berichten ;)

Ik heb je site ook bekeken, is ook errug leuk!!

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews