Youtube Favorites; Tyler Ward

 
In deze rubriek ga ik jullie steeds mijn favoriete Youtube-kanalen laten zien. Kanalen waar ik blij van wordt, die gewoon leuk zijn om te kijken. Kanalen van Youtubers die het verdienen gezien en gehoord te worden.
 
Deze week: Tyler Ward
 
Zanger, producer, gitarist.. wat eigenlijk niet? Een mega-talent dat vraagt om gezien en gehoord te worden. Samen met een aantal andere produceert hij zelf nummers en brengt deze uit op youtube.
 
Niet alleen eigen nummers komen op youtube te staan, ook covers van allerlei artiesten. Iedere cover heeft wel iets speciaals en klinkt geweldig. Af en toe vind ik de covers die hij zingt samen met zijn vrienden nog beter dan de originele versies.
 
Hieronder drie video’s van deze geweldige zanger. Het liefst zou ik al zijn video’s hier neerzetten, omdat ik ze allemaal even gaaf vind. Maar ik houd het bij drie en stuur je door via deze link ;)



0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews