Youtube Favorites: Nikkie Tutorials

In deze rubriek ga ik jullie steeds mijn favoriete Youtube-kanalen laten zien. Kanalen waar ik blij van wordt, die gewoon leuk zijn om te kijken. Kanalen van Youtubers die het verdienen gezien en gehoord te worden.
Deze week: Nikkie Tutorials.

Nikkie is een Nederlands meisje dat make-up tutorials geeft. Ik ben zelf niet zo heel erg in de weer met make-up etc. Maar ik vind het wel leuk om tutorials te bekijken. Nikkie maakt vaak redelijk extreme looks. En vaak zijn haar tutorials geïnspireerd op iets uit de media. Zo kan een videoclip een aanleiding voor haar zijn om een look te ontwerpen. Maar ook films geven haar inspiratie. Tevens maakt ze maku-up looks van celebraties na. Hieronder een aantal van haar filmpjes.




Dit zijn een aantal van haar extreme looks. Ze heeft ook wat meer draagbare, gewoon even op haar youtube-kanaal kijken!

4 reacties:

Sharon zei

Daar zitten en paar hele mooie tussen. Zin om het een keertje uit te proberen met mij? ^^

Dunjax zei

suuupervet!

Linda zei

Is goed hoor Shar!

Linda zei

Maken we foto's van het resultaat!
Kan ik dat hier weer posten!
(wees gerust.. alleen de ogen komen er dan op te staan ;))

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews