Wakeboarden



Even een klein stukje over iets wat ik gisteren heb gedaan. Ik ben gisteren voor het eerst gaan varen op de Maas. En niet alleen varen, nee, ik ben ook gaan wakeboarden! Weet je hoe leuk dat is!!!. Het is wel redelijk moeilijk, moeilijker dan ik had verwacht eerlijk gezegd. Het staan op zich heb je redelijk snel onder de knie, maar het gaan staan... Phoe, dat is echt ingewikkeld.. 

Twee vrienden van me vroegen of ik zin had om mee te gaan varen op de Maas. Tuurlijk! Leuk! Ik ga wel mee! En zo gezegd, zo gedaan. We gingen varen op de Maas. Eenmaal daar legden we de boot in het water en zijn we eerst een stukje gaan varen naar een speciaal stuk water. Waar we de boot te water lieten mochten we namelijk nog niet op volle snelheid varen, daar heb je blijkbaar speciale stukken voor. Daar aangekomen ging de een van ons het water in. We gingen namelijk wakeboarden :)

Omdat ik het nog nooit had gedaan heb ik eerst even toegekeken. Maar het zag er wel supergaaf uit! En dus heb ik het dan toch ook maar gedaan. Zwemvest aan, wakeboard aan en het water in. Ze hebben me kort uitgelegd wat de bedoeling was. Dus daar ging ik dan. Eerste poging: Fail!! Maar de tweede poging ging al beter. Daarna weer een hele tijd niet, maar uiteindelijk, na héél véél vallen, had ik het door. En ik heb zelfs een paar minuten gestaan! Echt superleuk was het! Zeker voor herhaling vatbaar! 

Balen is wel dat ik nu enorme spierpijn heb. In mijn armen, daar moet je ontzettend veel kracht mee zetten om je op te trekken uit het water wanneer je gaat staan op het board. Maar ook bij mijn ribben, schouders... Achja, het was het waard ;)

2 reacties:

Dunjax zei

superleuk!
ik ben jaloerss:p

Linda zei

Ghagha XD

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews