Lady Gaga; Alejandro

Het is weer zover! Lady Gaga heeft een nieuwe clip uitgebracht. De meningen over deze videoclip zijn erg verdeeld. De een vindt het geweldig, de andere helemaal niets. Er is al veel kritiek geleverd op de nieuwste clip van deze diva. Maar tegelijkertijd wordt er hier en daar ook met lof over gesproken.

Alejandro is de derde single van Lady Gaga haar tweede studioalbum The Fame Monster. Zoals we gewend zijn van Lady G. is de videoclip weer erg extreem. Net zoals bij de video Telephone is er opnieuw een korte film gemaakt van deze video. Het geheel duurt 8 minuten en 40 seconden.

Het verhaal wat in de clip wordt verteld is nogal onduidelijk. Mogelijk is de clip geïnspireerd op de film 1984, wat een verfilming is van het gelijknamige boek geschreven door George Orwell. Verder doet het zwart-wit gedeelte me erg aan Madonna denken. Ook de bh met geweren lijkt geïnspireerd door Madonna.

Ik moet zeggen dat ik de videoclip erg vaag vind. Ik zie de overeenkomst met het nummer niet echt. Het nummer op zich vind ik echt super. Lekkere melodie, leuke tekst. De clip daarentegen vind ik persoonlijk niets.

Leuk om te bekijken is misschien deze site, waar op staat beschreven waar alle kleding in de clip vandaan komt. De videoclip zelf is te kijken op Lady Gaga haar site, of op Youtube.

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews