Book Challenge; Geluk in het Spel



Het eerste boek voor de Book Challenge is gelezen! Geluk in het Spel van Jill Mansell is het eerste boek wat ik las voor de challenge. Een leuk, fris boek wat fijn weg leest.


Suzy, een succesvolle makelaar, wordt aangehouden vanwege te hard rijden. Hoe komt ze onder de boete uit? De agent, Harry, is wel de knapste man die ze ooit heeft gezien. Voor Suzy is het dan ook lust op het eerste gezicht. Maar bij hun tweede ontmoeting ziet alles er anders uit, want Harry blijkt ook nog een buitengewoon aantrekkelijke broer te hebben...

Titel: Geluk in het spel
Auteur: Jill Mansell
Aantal Pagina's: 383
Prijs: ongeveer €10,-

Een luchtig boek, wat lekker leest. Niet te ingewikkeld, maar ook niet heel erg voorspelbaar. Leuk om in de trein te lezen.

Cijfer: 8/10

1 reacties:

Dunjax zei

ik zie die boeken echt vaak,
maar ik hou dr niet zo van.
ik ben meer van drama enzo xD

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews