Tag: 11 vragen




Gisteren ontving ik een hele leuke tag van Danice. Bedankt daarvoor!! Ik had vandaag nog geen idee wat ik wilde gaan posten, dus waarom niet meteen de tag invullen?! Dus... tadaaa!!

11 vragen, 11 antwoorden.. lezen jullie mee?


De tag begint met een aantal regels:
  1. You must post these rules.
  2. Each person must post 11 things about themselves on their blog.
  3. Answer the questions the tagger set for you in their post, and create 11 new questions for the people you tag to answer.
  4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  5. Go to their page and tell them you have linked him or her.
  6. No tag backs.
  7. No stuff in the tagging section about ‘you are tagged if you are reading this.’ You legitimately have to tag 11 people.
Redelijk duidelijk toch? Nou, let's get started!!


1. Waar ben jij bang voor?
Ik heb hoogtevrees. Maar meestal zet ik me daaroverheen. Maar echt, echt, echt bang ben ik voor spinnen. Wat een vieze, enge beesten vind ik dat! Bah! 

2. Hoeveel tijd besteed jij aan hand- en nagelverzorging?
Ik smeer iedere dag mijn handen en nagelriemen in met een fijne crème. Daar ben ik dan zo'n vijf minuutjes mee bezig. Als ik mijn nagels lak ben ik al snel een uurtje kwijt. Nagellak kiezen, lakken, drogen...

3. Welke gedachten spelen (te) vaak op, waar denk je te vaak aan?
Oeh, lastige vraag. Ik denk dat ik te vaak mezelf afvraag wat andere van me denken. Een hele slechte eigenschap vind ik zelf. Je wordt er alleen maar onzeker door. Dus ik probeer om dit minder vaak te doen... maar echt goed lukt dat nog niet.

4. Zijn er geschreven regels die jij echt onzin vind (zwarte katten op vrijdag de 13e en dat soort dingen)?
Ik ben helemaal niet zo bijgelovig, vrijdag de 13e, zwarte katten die je pad kruisen, onder een ladder doorlopen, en alle andere dingen waar ongeluk van komt, allemaal onzin. Hetzelfde geld voor geluk.. klavertjes vier, hoefijzers, konijnenpootjes.... ga een ander maar voor de gek houden...

5. Als er een taal was (mag ook een groep talen zijn) die je vloeiend zou willen spreken, welke zou dat zijn?
Sowieso zou ik vloeiend Engels willen spreken. Ik kan het verstaan en lezen. Maar wanneer ik zelf moet gaan spreken of schrijven wordt het al wat ingewikkelder. Het lukt me wel, het duurt alleen wat langer.. En aangezien Engels toch wel erg handig is zou ik dat wel beter willen kennen. Verder lijkt het me super om Frans, Spaans en Duits te kunnen. Dus eigenlijk de talen die het meest worden gesproken in de wereld.

Bron: weheartit

6. New York, Parijs, Berlijn, Londen kennen we nu wel. Weet jij een minstens even interessant alternatief te noemen?
Rome staat niet in de vraag ^^.. Haha, maar dat zal ook wel niet mogen... dan vind ik Heidelberg een hele mooie stad, of Luxemburg.. Allebei steden met een mooie geschiedenis, veel te zien, en veel te shoppen.. Maar tja.. eigenlijk kan niets echt tippen aan de steden uit de vraag... (behalve Rome dan..)

7. Als jij een drankje of gerecht was, wat zou jij dan zijn?
Oeh, leuke maar ook lastige vraag. Ik denk een sandwich met kaas, tomaat, komkommer, en yoghurtdressing. Lekker fris vanwege de rauwkost en yoghurt, maar toch ook lekker ouderwets vanwege de kaas. :)

8. Voor welk product/evenement heb je letterlijk in de rij gestaan?
Ik weet niet of er ook muziekevenementen bedoelt worden met deze vraag.. maar ik heb in oktober van afgelopen jaar in de rij gestaan voor Symphonica In Rosso, met Nick en Simon. We hadden kaartjes voor de vloer.. en we wilden heeeeel graag vooraan staan.. We stonden dus al redelijk vroeg aan de poort te wachten. En het is gelukt!! Helemaal vooraan bij het podium! Wat wil je nog meer? :)


9. Welk product moet je eigenlijk weggooien maar gooi je maar niet weg?
Hele moeilijke vraag. Ik heb eigenlijk niet echt iets wat ik maar blijf bewaren en toch weg zou moeten.. 

10. Wat is je stopwoordje?
Jeej!!  

11. Druk jij op de snooz knop van je wekker?
Nee! Als ik daaraan begin, dan komt er geen einde aan.. haha! Ik moet meteen opstaan als mijn wekker afloopt, anders ben ik de hele dag niet echt wakker....


Dat waren de elf vragen.. en nu is het tijd om zelf vragen op te stellen en mensen te taggen...
  1. Wat is je grootste droom?
  2. Met wie zou je wel eens een dagje willen ruilen?
  3. Als je twee steden mocht kiezen die je graag nog eens zou mogen bezoeken, welke zouden dat zijn?
  4. Stel je mag een talent uitkiezen wat je de rest van je leven mag houden, bijvoorbeeld kunnen zingen, maar je moet daarvoor een ander talent dat je al bezit inleveren, welke twee zouden dat zijn en waarom?
  5. Wat is je favoriete tv-serie?
  6. Geuren roepen vaak herinneringen op, welke geur doet dat voor jou?
  7. In welk land, of welke stad, zou je willen wonen?
  8. Welk nummer verwoordt het beste wie jij bent?
  9. Welke film zou je iedereen willen aanraden? 
  10. Vertel je wel eens een leugentje om bestwil?
  11. Welke quote vind jij prachtig?
Aangezien ik op mijn vorige artikel een aantal leuke blogs ben tegen gekomen leek het me leuk om daar een aantal van te taggen... Hier komen ze... 
En als laatste wil ik mijn lieve vriendinnetje Joan taggen, maar haar blog is nog in de maak.. 

Ik ben benieuwd naar de antwoorden van iedereen :)

Q: Weet jij een stad die zich kan meten met New York, Londen, Berlijn, Rome, etc.?


0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews