Spam je Blog #1



Morgen is mijn laatste tentamen van het semester. Ik ben dus momenteel druk aan het blokken... Daardoor heb ik eventjes geen tijd gehad om een leuk of interessant artikeltje te schrijven. Vandaag ga ik daarom jullie laten schrijven! Je mag mij, en iedereen hier, in de comments iets vertellen over je eigen blog of site. Vergeet niet om er een linkje bij te zetten, want vandaag mag dat namelijk!! 

Op de site van Joan, lovelystuff.nl, komt af en toe zo'n soort artikel voorbij. Omdat ik dat soort artikelen altijd super leuk vind om te lezen, dacht ik dat ik het ook wel eens zou kunnen proberen. Zo kan ik morgen avond, na mijn laatste tentamen, lekker gaan snuffelen naar blogs en sites die ik nog niet kende. Misschien dat ik zelfs verslaafd raak aan jullie sites... ;)

Heb je zelf geen site of blog, maar weet je wel een hele leuke? Zet deze dan ook gerust in de comments neer!

Schroom je niet, en spam je blog!!

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews