Layout: Work In Process.


Even een kleine huishoudelijke mededeling. Je hebt het misschien al gemerkt, ik ben aan de layout aan het sleutelen. Het vorige ontwerp stond me niet meer aan. En tussen het studeren, voor mijn laatste tentamen, door is dit een leuke afwisseling om te doen. Af en toe een kleine pauze van alle studiegerelateerde zaken en lekker een beetje puzzelen met de site. 

Over de indeling ben ik denk ik al redelijk tevreden. Maar de header.. tja, die is eerlijk gezegd ook wel aan vervanging toe. Helaas heb ik tot zondag geen tijd om hieraan te werken. (Een header maken is toch al snel minimaal een uurtje werk). En daarbij heb ik nog niet echt een goed beeld van hoe hij zou moeten worden.

Kijk niet raar op als er dingen ineens anders zijn dan nu, want de komende dagen zal de layout misschien hier en daar nog wat veranderen. En tevens komt er dus zo snel mogelijk een nieuwe header aan, die mooi aansluit bij de rest.

Hope you like it so far :)

Q: Wat vind je tot nu toe van de layout? En heb je een leuk idee voor de header? 

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews