It's My Birthday!


Jeeej, vandaag ben ik jarig! En ik wordt alweer 21 jaartjes oud. Wat gaat de tijd toch snel hè! 

Ik vond dat het vandaag een mooi moment wat om een korte update te geven. Ik heb het de laatste weken ontzettend druk gehad met mijn studie. Ik heb er alles aan gedaan om mijn jaar te halen, maar helaas heeft het niet mogen baten. Ik heb tot nu toe twee vakken niet gehaald. Wat wil zeggen dat ik sowieso niet door mag naar de master. Ik zal dus een jaartje extra over mijn studie moeten doen. Helaas, maar het is niet anders. 

Ik ben nu sinds een weekje klaar met mijn tentamens, en ik had dus in principe alweer kunnen starten met bloggen. Ik wilde alleen even een paar dagen rust. Een paar dagen helemaal niets hoeven doen (behalve 4 dagen lang zo'n 10 uur werken... maar dat ter zijde). Vandaag vier ik mijn verjaardag voor mijn familie en morgen ga ik met vriendinnen naar Walibi World. Daarna zal ik het bloggen weer gaan oppakken. En zal ik iedere week minimaal 3 berichten online laten verschijnen. 

Ik wil even zeggen dat ik het bloggen wel heb gemist, maar dat ik het gewoon even niet meer kon combineren met alle andere dingen die ik te doen had. Ik ga me vanaf woensdag weer volledig inzetten voor de site. En ik hoop dat ik jullie weer kan vermaken met leuke en interessante artikelen. 

Even twee kleine voorproefjes van wat jullie de komende tijd kunnen verwachten:

Ik ga nu afsluiten en lekker een stuk taart eten. Ik spreek jullie snel!

xoxo Linda

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews