Tentamens.

De tijd is weer daar. Tentamens.. Bah, wat heb ik toch een hekel aan de periode dat ik tentamens heb. Hele dagen studeren, lezen, opdrachten oefenen. Bah, bah bah! En dan voor het tentamen een poos in de stress zitten.. Ken ik het wel goed genoeg, weet ik wat ze gaan vragen, heb ik geen black-out.

Het eerste semester van dit jaar zit er weer op. De colleges zijn voorbij en de tentamens zijn al in volle gang, of staan voor de deur. Ikzelf heb er al drie van deze monsters opzitten. En ik moet zeggen dat ik nog nooit zo hard heb geleerd als nu. Er staat ook veel op het spel voor me. Ik MOET 30 studiepunten halen om aan mijn Bachelor Thesis te mogen beginnen het komende semester. Ik heb in totaal 9 vakken, waarvan ik er 5 moet halen.. Even aanpoten dus nog..

Hoe zit het met jullie?
Hebben jullie tentamens, toetsen, examens, proefwerken?

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews