Lippenbalsem

Lippenbalsem, ik houd ervan! Ik ben echt dol op dit leuke product! Ik ken weer meer meiden die er weg van zijn. En ik weet dat er heel wat mensen zijn die deze leuke dingetjes sparen. Dit gaat mij net een beetje te ver, maar ik heb er toch een aantal. In iedere tas  zit wel een (of meerdere) stifts. Zeker als ik een dag weg ga kan ik niet zonder. Op zulk dagen hebben mijn lippen extra verzorging nodig. Als ik geen lippenbalsem bij heb, dan heb ik tegen de avond brandende lippen. Vandaag ga ik jullie laten zien welke lippenbalsems ik in mijn bezit heb en welke mijn favorieten zijn. 

P1010393

Hierboven zie je alle lippenbalsems die ik heb. Ik gebruik de meeste regelmatig. En van sommige heb ik, zoals je kunt zien, meerdere stifts. Dat zijn degene die ik net iets vaker gebruik dan de andere.

P1010397Ik heb natuurlijk ook zo mijn favoriete lippenbalsems. Deze zijn hiernaast te zien.

De eerste is een zalf van Purol. Dit is een fijne lippenbalsem, omdat de substantie precies dik genoeg is. De zalf van Vaseline bijvoorbeeld vind ik eigenlijk net ietwat te dun, waardoor hij er snel weer vanaf is. Deze zalf van Purol blijft lekker lang zitten en ruikt ook fijn.

Daarnaast staat mijn nieuwe lippenbalsem. Ik heb hem gekocht in Moviepark Germany. Ik heb laatst nog een artikeltje geschreven over deze leuke lippenbalsem.

In het midden van de stiftjes staat een lippenbalsem die ik heb gekregen van een stel Finnen. Zij waren op bezoek op mijn toenmalige middelbare school en deelde aan ieder van ons een lippenbalsem uit. Ik probeer deze zo lang mogelijk te bewaren, omdat hij zo heerlijk naar vanille ruikt. Zalig gewoon!! A

ls laatste in de rij staat een Labello Hydro Care stick. Ik heb heel vaak een stift in mijn broekzak zitten. En natuurlijk gaat de lippenbalsem dan al snel smelten door de warmte van je lichaam. Ik ben lang op zoek geweest naar een lippenbalsem die dat niet doet en ik heb hem gevonden! Hydro Care van Labello blijft zoals hij is!! Geniaal toch!!!

Hoe zit het met jou, ben je ook zo dol op lippenbalsem? En heb je dan ook favorieten? Laat het me weten!

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews