Book Challenge; Kapers op de Kust


Het is alweer eventjes geleden dat ik mijn derde boek voor de Book Challenge heb uitgelezen. Wederom een boek van Jill Mansell, wat ik gewoon een super schrijfster vind. Het derde boek wat ik voor de challenge las is Kapers op de Kust.  

Guy, een knappe, beroemde fotograaf en weduwnaar, is op zoek naar een oppas voor zijn twee kinderen. Maxine, net uit een relatie en zonder werk, besluit op aandringen van haar zus Janey te solliciteren naar de baan. Ze heeft echter weinig verantwoordelijkheidsgevoel en regelmatig moet haar zus komen opdraven om Maxime uit de nesten te halen. 

Titel: Kapers op de Kust
Auteur: Jill Mansell
Aantal Pagina's: 349
Prijs: ongeveer €8,-

Ik vind dit echt een heerlijk zomers boek! Het contrast tussen de twee zussen geeft het verhaal leuke wendingen die je absoluut niet ziet aankomen. Ook de personen die de twee om zich heen verzamelt geven het verhaal leuke draaiingen. 
Lees en wordt verrast!
  
Cijfer: 8,5/10

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews