Movie Challenge; Juni

Juni is voorbij en daarmee ook de eerste maand van mijn movie challenge. Ik heb in een maand tijd 20 films bekeken. Zit ik daarmee op schema? Of loop ik gigantisch achter?

20 films in de eerste maand. Nu nog zes maanden te gaan. Maar in de zomervakantie heb ik gegarandeerd 4 weken waarin ik geen enkele film kijk.. dat is dus een maand minder!! In totaal nog vijf maanden te gaan. Ik begin me nu echt af te vragen of ik de challenge überhaupt ga halen... vijf maanden tijd voor 130 films. Dat wil zeggen dat ik iedere maand 26 films zal moeten kijken om de opdracht te volbrengen. Dat is dus zes meer dan in Juni gekeken heb. Bijna iedere dag een film kijken, daar komt het eigenlijk op neer. Pfoe... die challenge is lastiger dan ik dacht, maar ik ga ervoor! Meteen maar weer een filmpje kijken dus!

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews