Quick Update


Heee!!

Even een korte update.

Sorry van de radiostilte die hier de laatste twee weken hangt. Ik ben bezig met een "nieuwe" site. Ik wil namelijk graag een eigen domein, maar daar gaat een hoop voorbereiding aan vooraf. Achter de schermen wordt hier dan ook hard aan gewerkt. Helaas houdt dit in dat er op het moment voor de schermen niet zoveel nieuwe dingen zichtbaar zijn. Mijn oprechte excuses daarvoor. Maar niet getreurd, want ik wil de "opening" van mijn site dadelijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Ik laat jullie nog even in spanning, en tot die tijd hoop ik dat jullie je vermaken met mijn oude artikelen.

Hopelijk spreek ik jullie snel!

xx Linda

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews