NOTD: Caught On The Red Carpet

Vandaag een aantal foto's van een mooi Catrice lakje. Ik heb deze foto's een tijd geleden al gemaakt, maar ik was helemaal vergeten dat ik ze had. Zonde eigenlijk, want ik wil graag laten zien dat dit een mooie, fijne lak is.

Eén laag nagellak aangebracht.

Lakjes van Catrice zijn bij uitstek mijn favoriet. Ik vind ze lekker cheap én ze lakken gewoon super. Oké, er zijn een aantal lakjes die stroperig zijn, of die niet goed dekken. Maar de meeste lakjes van Catrice zijn gewoon prachtig. 


Cought On The Red Carpet is, zoals de naam al doet vermoeden, een mooie rode lak. De lak is niet felrood zoals bijvoorbeeld Bloody Mary To Go (waar binnenkort een artikel over verschijnt), maar een stuk donkerder. Ik houd van zulke mooie, dieprode tinten. Ik vind ze altijd chique en vrouwelijk staan. Ik weet dat donkere kleuren eigenlijk niet echt iets zijn voor de zomer, maar ik trek me daar niets van aan. Ik draag altijd alles het hele jaar door, dus ook donkere kleuren in de zomer en pasteltinten in de winter. Vandaar dat ik nu in de lente dus gewoon een review post van een donkere lak.

Twee lagen nagellak aangebracht.

De lak dekt in principe in twee laagjes. Het eerste laagje is vrij sheer. Het tweede laagje is al vrij dekkend, maar als je het licht er net verkeerd op hebt staan kan hij toch nog sheer doen overkomen. Met drie laagjes is de lak perfect.

Twee laagjes nagellak.

De lak is redelijk dun, waardoor je mooie dunne laagjes kunt aanbrengen. En waardoor de lak dus ook redelijk snel droogt, zelfs met drie laagjes. Naar mijn mening is dit zeker een pluspunt, want ik haat het om lang te moeten wachten tot mijn nagels droog zijn. Ik stoot dan altijd wel ergens tegenaan, waardoor ik mijn hele manicure verpest. Een sneldrogende lak is daarom super!

Drie laagjes nagellak aangebracht.

Catrice nagellak is verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister en kost €2,49 per stuk.

Hebben jullie deze lak ook? Wat vind je ervan?

3 reacties:

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Mooi kleurtje!

Michelle zei

Aaargh, dies prachtig! Ik zoek al een tijdje een mooie rode kleur van catrice, en deze zou perfect zijn :D. Jammer dat ik ze tot nu toe nog niet gezien heb in het Kruidvat :(.

Linda zei

Niet gezien... hmmnn.. :( In die waar ik naartoe ga staat ie meestal wel. Blijven zoeken, want de aanhouder wint!! :D

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews