Book Challenge; Het Geheim van de Madonna


Het is weer zo ver! Tijd voor een review voor mijn Book Challenge. Ik heb in mijn vakantie aardig wat boeken gelezen. Dus de komende tijd komen er een aantal berichten over deze boeken. Ik zal ze zoveel mogelijk proberen te verspreiden… om het een beetje leuk te houden. Vandaag: Het Geheim van de Madonna door schrijver Philipp Vandenberg.


Een schilderij van Leonardo da Vinci wordt beschadigd door een aanslag met zwavelzuur. De dader wordt in een psychiatrisch ziekenhuis opgesloten en sterft even later. Is dit moord of puur toeval?

Anne von Seydlitz, de weduwe van een antiekhandelaar, raakt verzeild in een strijd om het bezit van een Koptisch perkament met de naam Barabbas daarin verwerkt. Wie zitten er achter dit document aan? En wat voor document is het eigenlijk?
 
Auteur: Philipp Vandenberg
Aantal Pagina's: 324
Prijs: ongeveer €9,95

Houd je van de boeken van Dan Brown? Dan moet je dit zeker lezen! Een erug leuk boek wat je in één ruk uit wilt lezen!

Het boek begint zoals een goede thriller, naar mijn menig, behoort te beginnen: mysterieus, spannend en een veelbelovend plot.

Love it!!
Cijfer: 9/10

1 reacties:

Suus zei

Klinkt als een goed boek..

Ik doe ook mee met de boekchallenge.. jammer genoeg ook pas vanaf juni dus ben benieuwd of ik t nog ga redden :P .. Zit nu ook op 7 boeken gloof ik.

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews