Propedeuse gehaald!

Even een klein persoonlijk berichtje tussendoor. Ik heb mijn propedeuse gehaald!! Ik ben echt blij ermee!
Ik heb vorig jaar een aantal vakken niet gehaald. En, zoals jullie misschien al weten, moet je om je propedeuse te behalen je eerste jaar volledig hebben gehaald. Wat wil zeggen dat je al je vakken met een voldoende moet hebben afgesloten. Dit is mij vorig jaar dus niet gelukt. En helaas had ik één vak wat ik nog moest doen wat aan het einde van het jaar zit. Hierdoor kon ik het nu pas herkansen. Maar, ik heb het gehaald!! Jeeej!!

Mijn tweede jaar gaat ook beter dan verwacht! Aangezien in mijn P niet had gehaald mocht ik dit jaar niet al mijn tweedejaars vakken volgen. Tenminste, in eerste instantie. Toen ik genoeg studiepunten had gehaald mocht dit ineens wel weer! Maar ik heb het eerste halfjaar een aantal vakken niet kunnen doen. Die vakken mag ik dit halfjaar wel proberen in de herkansing. Daarnaast volg ik ook nog de vakken van het tweede half jaar. Alles bij elkaar heb ik dit semester tien vakken gevolgd. Ik heb nu van acht vakken de tentamens gemaakt. Van die acht vakken heb ik er 5 gehaald en van twee vakken heb ik nog geen uitslag. Daarnaast moet ik ook nog twee tentamens maken (plus misschien nog een aantal herkansingen...). Ik heb dus sowieso de helft al gehaald! En alles wat ik nu meer haal is mooi meegenomen, want dat zat niet in de planning..

Oké, misschien een heel vaag verhaal, maar beter dan dit kan ik het niet uitleggen.

Kort samengevat: Het gaat redelijk goed met mijn studie op het moment. Ik ben tevreden :)

3 reacties:

Dunjax zei

gefeliciteeeerd!

Sharon zei

nogmaals gefeliciteerd. Wel een vaag systeem idd
Hoop over een tijdje hetzelfde te kunnen zeggen ;)

Linda zei

Dankjulliewel!!

@Sharon: Alleen heb jij het dan iets sneller gedaan ;)

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews