Grammy's 2012




Vannacht vond voor de 54ste keer de Grammy awards plaats. Adele was de grote winnares van de avond met maarliefst 6 gouden beeldjes. Ze breekt hiermee het record van Beyoncé, die eerder al eens vijf awards op één avond won.

Ik vind het altijd leuk om te zien hoe de celebs zich hebben opgedoft voor dit soort evenementen. Ik ga jullie vandaag laten zien wat mijn favorieten outfits waren, en welke ik minder geslaagd vond.


Mijn favorieten:


Adele

Miranda Lambert

Julianne Hough

Taylor Swift

Giuliana Rancic

Kate Beckinsale


Bruno Mars


En wat dachten zij toen ze dit aantrokken..?!

Nicki Minaj

Fergie

Verder vond ik dat de make-up van Katy Perry weer prachtig was!
Alleen over haar jurk ben ik iets minder enthousiast...



Q: Wat zijn jullie favoriete outfits van de avond?

0 reacties:

Welkom

Heeee! Welkom op DailyLin. Dit is een blog waar iedere week drie artikelen online komen. Iedere dinsdag, donderdag en zondag kun je ze verwachten! Maar kom gerust eens vaker kijken, want zo nu en dan verschijnt er een extra artikel online.


Categorie

Follow Me

Labels

Persoonlijk (31) Tip (22) Beauty (18) Movie challenge (15) Actueel (13) Overig (13) Review (13) Book Challenge (9) Movie Corner (9) Shoplog (9) Nails (8) Youtube favorites (8) Tutorial (7) Nail art (6) DIY (4) Swatch (4) Phonographics (3) Tag (3) NOTD (2) Celebs (1) Gebeurtenis (1) Recept (1) Serie (1) Site (1) Spam je Blog (1)

Paviews